Score: 8

Dag na de bestelling geleverd en leuk ingepakt. Mooie kwaliteit producten. Enige tip is om klanten de mogelijkheid te geven om een milieu-compensatie te doen voor de verzending.

Score: 10

Een leuke winkel met goede kwaliteit

Score: 10

Ik ben bijzonder tevreden: snelle reactie, bericht via mail, snelle bezorging, goede prijzen en om het helemaal mooi af te ronden: fantastisch leuk ingepakt. Echt top!

Score: 10

Snelle levering, zeer betrouwbaar.

Score: 10

Zeer tevreden. Pakje vlot ontvangen en mooi ingepakt.

Score: 8

Mooi speelgoed , snelle levering, mooi verpakt. Indien cadeau dan is leuke kinderkaart erbij leuk. Moest hem er nu buiten op plakken,

Score: 10

Super tevreden.Wat is het cadeautje mooi ingepakt.Heel mooi inpakpapier.Complimenten hoor!!

Score: 10

Heel mooi Speelgoed! Liefdevol ingepakt en erg snel verzonden! Ben er erg blij mee!

Score: 8

Duidelijke website, eerlijke prijzen, snelle levering en ook nog eens gratis ingepakt. Top!

Score: 10

Het alleveren van de bestelling verliep soepel. Het pakje was mooi ingepakt.

Score: 10

Prima gegaan, leuk verpakt. Zeer tevreden.Het track&trace bericht van de postNL bezorgde volgens zeggen 2 dagen later, maar die van jullie zelf bleek uiteindelijk te kloppen (de dag na bestelling) Perfect dus.

Score: 10

Gemakkelijk bestellen. Vlotte levering. Prima !

Score: 10

Super service. Alles mooi ingepakt met handige labeltjes eraan zodat je kunt zien wat er in zit - top!

Score: 8

het is makkelijk iets te bestellen en je ontvangt het snel.Hoe de kwaliteit van artikel is weet ik nog niet want het cadeau wordt pas later gegeven

Score: 10

Prima artikel en lekker snel bezorgd.

Score: 10

Snelle levering en mooi ingepakt!

Score: 10

Mooi product en geweldig snelle service.

Score: 10

Great service. Fast delivery. Different types of wrapping paper would have made it an ever more wonderful experience.

Mooi assortiment.

Score: 10

Snelle verzending en de cadeautjes waren erg leuk ingepakt!

Score: 10

Ik was op zoek naar de duck racer van Plan Toys omdat ik die zo cute vond. Ik zag m bij een kindje op werk en ben meteen wat sites afgegaan, vaak helaas uitverkocht. Niet bij 3 vosjes! En wat een leuk speelgoed hebben ze er! Ik moest me inhouden om niet nog veel meer te kopen (ik heb geen kinderen dus eigenlijk geen kinderspeelgoed nodig). Het bestellen en verzenden liep top en het was ook nog eens heel leuk ingepakt. Bedankt!

Score: 10

snelle levering en zeer leuk ingepakt!

Score: 10

Goede afhandeling van de bestelling. Je krijgt een mooi ingepakt pakketje thuisgestuurd.

Score: 10

Zeer gevarieerde keuze uit aan speelgoed van hoge kwaliteit.Vlotte levering van artikelen in degelijke verpakking.Artikelen zijn indien dar voor wordt gekozen ook nog eens keurig verpakt in cadeauverpakking.Kortom een paradijs voor opas en omas die iets bijzonders voor hun kleinkinderen zoeken.

Score: 10

Pakje werd snel bezorgd. Erg leuk dat alles apart was verpakt.Mijn kleindochter was dolblij met al die cadeautjes.

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.