Score: 8

Was een cadeau, is goed bezorgd en de jarige was er blij mee.

Score: 10

Onze 1e aankoop bij de Visjes. Zeer verrast dat het pakje (kadootje) zo mooi ingepakt was. Vlotte service en afhandeling. Niets dan lof.

Score: 10

Top site! Leuke producten, snelle levering en mooi verpakt. Heel blij!

Score: 10

Erg fijne website. Heerlijk om zo cadeaus voor je kleinkinderen uit te zoeken. Goede informatie. Prijs kwaliteit is top. Vlotte levering. Prachtig ingepakt. Kortom ik vind het een erg fijne winkel en ben zeer tevreden.

Score: 10

Snelle en goede levering. Leuk ingepakt!

Score: 10

Snelle levering , netjes ingepakt.

Score: 10

Snelle levering en geweldig leuk verpakt!

Score: 10

Super winkel! Fijne service en heel leuk verzorgd. Ook de levertijden zijn super! Niks op aan te merken! :D

Score: 10

Snelle levering !Goed verpakt en het bestelde z� mooi ingepakt met een label!Klasse! Is een feest om bij jullie te bestellen en thuis te krijgen

Score: 10

Leuke shop, makkelijk toegankelijk en het bestelde supersnel in huis! Degelijk verpakt en ook nog eens gratis voorzien van cadeaupapier!

Score: 10

Hele leuke producten, makkelijk te vinden op de website.Goede service ook, wanneer een product weer op voorraad is. Maar ook de levering, het was mooi ingepakt, handig met kleine kaartjes er aan wat er in zit. Ik ben echt heel blij!!

Score: 10

Ben zeer tevreden en een snelle levering van het product.

Score: 10

Meerdere keren besteld hier, altijd snel en mooi ingepakt! Top!

Score: 4

Helaas een heel ander product ontvangen dan op de foto (andere kleur en type montage). Wel zelf de retourkosten moeten betalen en geen reactie op mijn bericht hierover.Bezorgen en berichtgeving was wel goed en netjes.Ruimte voor verbetering...

Score: 10

uitstekend. Duidelijke website, keurige mails bevesting en verzending. Snel geleverd. Prima pop.

Score: 10

heel mooi en verzorgd ingepakt!

Score: 8

Snel ontvangen en keurig verpakt

Score: 10

Hele goed afhandeling na het niet op voorraad hebben van een besteld product

Score: 10

Snelle levering in een mooie cadeauverpakking!Het product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen, super!Ik heb inmiddels alweer een nieuwe bestelling gedaan

Score: 10

Wat een prettige service en goed advies. Zo hulpvaardig bij de bepaling van mijn keuze en bereid artikelen te bestellen die niet op voorraad zijn. Heel prettig telefonisch contact en daarna een zeer snelle en keurige levering. Inclusief cadeauverpakking! Wat een service!

Score: 10

Een prima winkel met een zeer duidelijke communicatie. Bestelling was keurig ingepakt en zeer snel geleverd. Zeer tevreden en ik kan geen enkel verbeterpunt bedenken.

Score: 10

Snelle levering. Leuk ingepakt!

Score: 10

Goed product en snelle levering

Score: 10

Goede overzicht van assortiment en snelle duidelijk verzending

Score: 10

Ik had een puzzel besteld die na een paar dagen al geleverd werd. Mooi in cadeaupapier, wat ik niet aangegeven had. De kracht van 3 vosjes is de snelle levering en de vriendelijke mails waarmee ik op de hoogte werd gehouden Van het proces.

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.