Score: 10

Super! Mijn product is snel verzonden, keurig verpakt en ook nog eens met erg mooi inpakpapier ingepakt. Er is duidelijk veel aandacht aan besteedt. Top!

Score: 10

Snelle, vriendelijke service en de cadeaus waren mooi ingepakt met een kaartje erbij. Het gaf gelijk een persoonlijk gevoel. Bedankt 3 Vosjes!

Score: 10

Altijd snelle en verzorgde bezorging!

Score: 10

Mooie selectie speelgoed. Wat ik had besteld werd netjes en snel verzonden en was heel mooi ingepakt.

Score: 10

Snelle bezorging. Leuke cadeauverpakking. Mooi om tr geven.

Score: 10

Snelle service van mooie producten in een prachtigE en zorgvuldig verzorgde verpakking!

Score: 10

Wat een mooie webwinkel!En alles zo liefdevol ingepakt, met heel handig een tag wat erin zit. De cadeaus met mooi houten speelgoed vielen ook erg in de smaak bij de ontvanger. Ik ben fan van de 3Vosjes!

Score: 10

Erg leuk en origineel speelgoed! Kwalitatief erg goed speelgoed. Goede en persoonlijke service. Gewoon top allemaal!

Score: 8

Snel geleverd. Keurig verpakt, echt een kadootje. Achteraf had ik de stoeltjes beter in Duitsland kunnen bestellen, en daar bij een kennis laten bezorgen. Zijn daar �*** goedkoper per stoeltje.

Score: 10

Snel verzonden en goed verpakt.

Score: 10

Snelle levering, mooi ingepakt. Top!

Score: 10

Duidelijke site, mooi product, snel geleverd, met zorg ingepakt en verzonden.

Score: 10

Ik ben tevreden over de bestelling (bijtring olifantje), mooi ingepakt, snel bezorgd.

Score: 10

Prachtig loopfiets voor goede prijs.

Geweldige service!!!!!

Score: 10

Snelle levering, goed geinformeerd over voortgang van de verzending.

Score: 10

Goede en snelle levering. Ook mooi ingepakt met leuk papier!

Score: 10

Bestellen ging klantvriendelijk en de volgende dag al bezorgd. Een dikke 10.

Score: 10

Supersnel verzonden en leuk ingepakt.

Snelle service!!!

Score: 2

Het pakket kwam binnen en leek opnieuw ingepakt te zijn. Tijdens het controleren van alle onderdelen kwamen we erachter dat een onderdeel beschadigd was. Ik heb daar twee keer een email over gestuurd, of evt. het betreffende onderdeel alleen vervangen zou kunnen worden, maar tot op heden nog geen reactie gehad. Slechte service!

Score: 10

Leuke, mooie spullen en goede service

Score: 10

Fijne site, mooie spullen die netjes en snel geleverd worden. Prachtig ingepakt (met hint welk cadeau er in welk pakje zit) heel erg tevreden!

Score: 10

Fijne hulp toen ik iets extras nodig had.

Score: 10

Geweldig!In deze tijd is de bestelling er al de volgende dag.Prachtig ingepakt in heel mooi papier met een label aan mooi touwtje met wat de inhoud is.Genieten bij aankomst voor zoveel moois.Kwaliteit is goed! Dubbel genieten dus.Dat smaakt naar meer winkelen bij de 3 Vosjes! Dank!

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.