Score: 10

Webshop met persoonlijke aandacht. Wat ik had besteld was in (in die combinatie) niet te leveren. Ik werd gebeld om te overleggen over een keurig alternatief. Toen de spullen aankwamen was alles ook nog eens prachtig ingepakt.

Score: 8

Zeer tevreden.Snelle levering en met zorg mooi ingepakt

Score: 8

Mooie producten en snelle verzending

Score: 10

Heel mooi product. Mooi verpakt en snel geleverd. Top!

Score: 10

Op tijd en prima afgeleverd !

Score: 8

Leuke spullen, heldere communicatie bij bestellen en snelle afhandeling.

Score: 10

Prima opvrijde en heel leuk verpakt!

Score: 8

Duidelijke website. Snelle levering en info over bezorging. Het pakje was leuk verpakt, een leuk kadootje voor de ontvanger

Top service!!!

Score: 10

Door uw ruime assortiment vinden wij elke keer weer een leuk kado om weg te geven. Als u het direct bij de ontvanger aflevert, is het verpakt in leuk kadopapier en komt u uw toezegging mbt de afleverdatum keurig na. Ook blijft u ons helder informeren tijdens het gehele traject. Chapeau voor de 3 Vosjes !

Score: 10

Mooi speelgoed, goede beschrijving, snelle levering.

Score: 10

Accuraat, vriendelijk en super snel

Score: 10

prima website. mooie spulllen en goede merken. razendsnelle bezorging, ook in coronatijd in superleuke verpakking. het viel bijzonder in de smaak bij de ouders van de tweeling en we hadden het op tijd met een leuke wenskaart erbij!

Score: 10

Snelle levering, mooi en goed verpakt

Score: 10

Fantstisch bedrijf, groot assortiment. De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Keurig verpakt. Met een kaartje met een lieve groet. Heel erg bedankt.

Score: 10

Prima service. Meedenkend. Mooi ingepakt, en door de PTT ook nog mooi op tijd aangekomen.

Score: 10

Super snelle levering, leuk speelgoed en zoals omschreven en afgebeeld

Score: 10

Snelle levering. Netjes ingepakt.

Score: 10

Gebruiksvriendelijke website. Mooi aanbod kwaliteitsspeelgoed, soepele bestelling en afhandeling, super snelle levering. Elk product is super schattig ingepakt. Uitstekende service. Voor het eerst besteld, maar zeker niet de laatste keer. Zeer tevreden. Succes met de winkel en sterkte in deze gekke tijd.

Score: 10

Wat een prachtige spullen op deze site! ik zocht alleen badkrijtjes maar bestelde uiteindelijk veel meer!Nog mooier was dat alles bij levering was ingepakt, allemaal cadeautjes! Hier wordt je toch blij van!

Score: 10

Snel geleverd en een mooi product! Mijn kleindochters zijn daar heel erg blij mee. De borsteltjes waren ook heel mooi ingepakt.

Score: 8

Snelle levering en mooi ingepakt

Score: 10

Ruim assortiment en de kinderen genieten van de spulletjes. Geweldig.

Score: 10

Het was een soepele bestelling en afhandeling, vriendelijke verkoopster, zal zeker vaker iets gaan kopen. Een leuke winkel in het centrum van Helmond

Score: 10

Alles super verlopen, leuk verpakt en mooi speelgoed ze zijn er blij mee!!!

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.