Score: 8

Moeilijk om de bestelling te doen ( uw website werkt niet flexibel). Maar verder alles , info, levering uitstekend

Score: 10

Mooi assortiment, snel geleverd en gratis inpakservice. Top!

Score: 10

Zeer snelle verzending, leuk ingepakt!

Score: 10

Kwalitatief product, goed geprijsd, snel verzonden en mooi verpakt.

Score: 10

Mooie winkel en vlotte levering.

Score: 10

Snelle levering, mooie producten en ook nog eens super schattig verpakt, wat wil een mens nog meer!?

Score: 10

Zeer tevreden. Geen op- of aanmerkingen.

snelle service

Score: 10

De website is overzichtelijk, de levering is supersnel. Goed verpakt.Het speelgoed is van een prima kwaliteit. Mooi stevig, goed afgewerkt en sterke kleuren.Heel aantrekkelijk om te geven en ik denk ook zeker om te krijgen.

Score: 10

Voor het eerst besteld! Maar zeker niet de laatste keer.. Wat een mooi aanbod speelgoed en ondanks de drukke tijd, super snelle levering! De cadeautjes werden prachtig ingepakt wij zijn enthousiast!

Score: 10

Precies wat we bedoelden, leuk in gepakt en netjes op tijd!

Score: 10

Eenvoudig bestellen en supersnel geleverd

Score: 10

De jarige en ouders vonden het sowieso leuke cadeautjes en helemaal super ingepakt😊😊Echt heel fijn

Score: 10

De bestelling ging prima. Dank voor het nakijken van de voorraad. We zijn erg blij dit (misschien wel laatste) exemplaar van het muziekdoosje te hebben gekregen.Het is goed aangekomen.Succes met de winkel ! En sterkte in deze gekke tijd.***

Score: 10

Mooi kwaliteits speelgoed! Veel keus, een winkel naar mijn hart.

Score: 8

Leuk item gekocht.....*** euro voor betaald. Maar dan nog *** euro verzendkosten, dat viel tegen. Dat is een minpunt.bij *** i s het boven de *** gratis.

Score: 10

Mooi en goed assortiment. Klantvriendelijk en behulpzaam.

Score: 2

ik bestelde een doos houten kralen voor de verjaardag van mijn kleinzoon. Bij de kralen stond: voor zo laat besteld, moreg nin huis. Ik bestelde het 2 dagen voor zijn verjaardag, 8 april. Al gauw werd duidelijk dat ze er niet op tijd zouden zijn, maar vandaag pas, 15 apri. nu kijk ik waar t pakketje is, is het nog niet iets bij postnl!! Het lijkt mij dat dan de vertaging bij jullie zit. Ik vind het niet correct dat jullie dingen beloven die jullie blijkbaar niet waar kunnen maken.

Score: 2

Ik heb nog niets ontvangen.......😥

Geen artikelen ontvangen.

We hebben onze bestelling van afgelopen dinsdag 7 April nog niet binnen

Snelle levering, mooi ingepakt

Score: 10

Mooi assortiment en fijn speelgoed. Goede service. Super fijn hoe mooi en netjes alles was ingepakt. Duidelijke website.

Perfect !

Score: 10

Ik heb 3 Vosjes ervaren als een leuke, volle website. Er is veel keuze aan speelgoed. De bestelling kwam snel binnen en nog veel leuker: elk product was met aandacht en zorg ingepakt. Een waar feestje om uit te pakken! Heel blij dat ik mijn producten bij 3 Vosjes besteld heb.

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.