Score: 10

Leuk dat het al ingepakt is. Mooi labeltje eraan zodat je kan zie wat erin zit. Kwaliteit van het speelgoed ook mooi en goed.

Score: 10

Snelle levering in prachtig geschenkpapier!

Score: 10

Snelle service! De poppen zijn erg leuk!

Score: 10

Mooie website, Prachtige producten zeer snel en uitstekend verzorgd afgeleverd.Kan niet beter

Score: 10

Met behulp van persoonlijk advies een mooi kado kunnen afleveren bij mijn zus. Bedankt

Score: 10

Goede en snelle levering en artikel was zoals afgebeeld. Een blij nichtje met haar cadeautje

Score: 10

Snelle verzending, leuke originele kados en alles mooi ingepakt! Bedankt.

Score: 10

Leuke producten voor een goede prijs.Snelle levering.

Score: 10

Snelle service en leuk ingepakt!

Score: 10

Snel verzonden en schattig ingepakt, met handige labels wat er in zat.

Score: 10

Snelle levering en met heel leuk papier ingepakt en er een leuk kaartje bij. Echt leuk!

snelle levering, mooi assortiment

Snel geleverd mooi ingepakt

Score: 10

Ik ben heel tevreden en wat nog belangrijker is: mijn dochters zijn blij met hun cadeautjes!

Score: 10

Geweldig speelgoed, prachtig ingepakt en keurig geleverd. Voor herhaling vatbaar!

Score: 10

Leuk dat het cadeau was ingepakt

Score: 10

Onze aankoop kwam snel en super leuk ingepakt binnen, bedankt!

Score: 10

Zeer snelle service, prachtige producten en erg leuk en persoonlijk ingepakt. Zeldzaam tevreden!

Score: 8

Het bestelde artikel werd snel en netjes geleverd, waarvoor dank!

Score: 10

Snel geleverd en heel mooi verpakt!

Score: 10

Toen ik mijn pakketje openmaakte, was ik blij te zien dat de spulletjes ingepakt waren, terwijl ik die optie niet had aangevinkt. Je ziet dat er zorg is besteed, deze zorg zie je vaak alleen bij de wat kleinere ondernemers. Snel geleverd en ook voor een goede prijs. Erg prettig :)

Score: 8

prima service

Score: 10

Mooi productSnelle levering en goed verpaktLeuk extraatje: puzzel met kans op prijs!!

Snel en helder!

Alles tip tip inorde , verzending naar Belgi� ging vlot! Bedankt

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.