Perfect. !!!!

Score: 10

Fijne service en mooi ingepakt!

Score: 8

Alles is prima gegaan.Netjes verpakt en op tijd bezorgd.Wij zouden alleen een afterpaybericht ontvangen en dat hebben we tot nu toe niet gehad.

Score: 10

Mooie producten! Snelle levering. En heel mooi ingepakt, super!

Score: 10

Heel tevreden. Als gastouder ontving ik het pakket en alles was als kado verpakt. De kinderen vonden het erg leuk om de kadootjes open te maken

Score: 10

Prachtige producten, super mooi verpakt en snelle levering.

Score: 8

Mooie snelle levering. Ook netjes verpakt in de gratus cadeau verpakking. Ook het papier was prachtig!!

Score: 10

Leuk ingepakt. Dank ervoor, want het zijn ook kadootjes. Geen plastic bij de verpakking, ook goed!

***

Score: 10

Met veel aandacht ingepakt en verzorgd . We gaan hier zeker vaker bestellen! Kwaliteit van producten en esthetisch heel mooi 👌

Score: 10

Kwam de drie Vosjes tegen op internet en daar zag ik het poppenkinderstoeltje dat ik zocht en dan ook nog met een snelle levertijd, dus dat gaf de doorslag.In het verdere verloop ging alles heel erg netjes, werd juist geinformeerd en wat een verrassing toen we het pakketje binnenkregen. Keurig verpakt en daaronder nog keurig verpakt in kado papier. Echt super. En wij konden dus zo op pad naar de verjaardag.Ik zal jullie ook zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Score: 10

Ik heb het pakket zeer snel en goed ontvangen.

Score: 10

Super! Leuk verpakt, snel verzonden.

Score: 10

Supersnelle probleemloze levering. Duidelijke, overzichtelijke informatieverstrekking op de site. Prachtig product, zoals aangeboden op de site.

Score: 10

Leuke verpakking! Was een verrassing :)

Score: 10

Heel leuk en mooi kinderspeelgoed. Altijd leuk ingepakt en op tijd geleverd

Score: 10

Leuke site, makkelijk in gebruik. Ik was te snel en bestelde verkeerd product. Na een bericht werd dit snel voor mij aangepast. Heerlijk!Pop is nog ongeopend, geef het cadeau maar het is super leuk ingepakt, bedankt!

Score: 10

Prima service; snel, transparant en duidelijk. Bovendien verrassend dat het gekochte product in leuk cadeaupapier was ingepakt!

Score: 10

Wat een leuke verassing dat het ongevraagd ingepakt was in prachtig pakpapier met versiering. Ik werd er helemaal blij van! Super service en snel geleverd.

Goede service. Snelle levering

Goede en snelle webwinkel

Score: 10

Prima service. Prima dat bij het afhalen van de bestelling bij een Post.nl punt getekend moet worden en gelegitemeerd.

Score: 10

Snelle versturing. Mooi ingepakt cadeau. ik ben zeer tevreden.

Score: 10

Snelle levering, goede service en plezierige communicatie.

Score: 10

Prima! Mooi ingepakt als cadeautje en heel handig: op een klein labeltje staat welk product in welk cadeautje zit. Top webshop!

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.