Score: 10

Duidelijke website met goed functionerende zoekfunctie. Naast �gewone� artikelen ook bijzondere spulletjes te vinden. Snelle verzending.

Score: 6

Verpakking/doos van het speelgoed was beschadigd. Niet netjes voor het overhandigen van een cadeau.

Score: 10

Leuk aanbod en en verpakking was erg goed. Geen hele grote doos maar gewoon ingepakt. Dat is netjes.

Score: 8

Goede prijs, snelle levering!

Score: 10

Snelle bezorging en perfect afgeleverd. Duidelijke website

Score: 10

Goedkoper dan bij bol. Snelle levering!

snelle levering, goede kwaliteit

Score: 10

Uitstekende service, hele snelle levering, buitengewoon.

Score: 10

Snelle verzending, goed ingepakt in doos, mooie pop.

Score: 10

Snelle levering van de producten en correcte afhandeling van producten die niet voldeden aan mijn eisen

Score: 10

Snelle verzending en met zorg verpakt.

Score: 6

De verzending was supersnel maar ik had gevraagd een kaartje met tekst erbij en dat zat er helaas niet bij!

Prima en vlotte levering

Score: 10

Netjes optijd bezorgd en het product is erg leuk ingepakt! Ben zeer tevreden en zal zeker nog eens een bestelling doen.

Zeer snelle bezorging

Score: 8

Fijn afgehandeld. Leuke producten en mooi ingepakt.

Score: 10

Mooi aanbod, uitstekende en snelle levering.

Score: 8

Snel bezorgd en met zorg ingepakt

Score: 10

Heel goed bevallen! Mooi verpakt en snel geleverd.

Score: 10

Mooie producten, goede prijs en snelle bezorging. Waarbij de producten zorgvuldig zijn verpakt!

Score: 10

Leuk ingepakt en snelle levering. Site is makkelijk in gebruik.

Score: 10

Een geweldige service, het gekochte cadeautje is persoonlijk gebracht, en achteraf ook nog de korting toegepast! Dit is klantenbinding, ik was al zeer tevreden over de fysieke winkel, maar ook via de website dus een hele goede service.Jammer dat de fysieke winkel gaat sluiten maar ik blijf klant.

Helemaal goed.

Score: 10

Mooi ingepakt en super snel geleverd!!

Score: 10

Stevige verpakkingArtikel leuk ingepaktSnelle levering!

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.