Super snelle levering. Echt top! En heel erg leuk ingepakt👍

Fijne webshop!

Score: 10

Mooi ingepakt! Een feestje om te ontvangen.

Score: 10

Goede producten en super service

Score: 10

Ik ben erg tevreden over de levering van de knuffels die ik heb besteld. Elk knuffel was heel leuk ingepakt! Ik zou er zeker weer een bestelling plaatsen!

Score: 10

Top winkel. Super mooi verpakt!

Score: 10

Goede afhandeling en een mooi ingepakt cadeautje.

Score: 10

Snelle levering, mooi product, mooi ingepakt!Zeer tevreden !

Score: 10

Snel, met zorg en persooijk

Score: 6

Enerzijds leuke verrassing dat de cadeautjes waren ingepakt, anderzijds niet zo fijn dat er een groot restant van een 4 a 5 cm ronde sticker nog op het cadeautje zat. Pak het dan aub niet in, want dan kan ik het zelf MOOI inpakken. Verder nette service.

Score: 8

prima afgehandeld. scherpe prijs

Volgende dag in huis

Score: 8

Bestelling geplaatst, bevestiging ontvangen. Duidelijke berichtgeving over het verzenden. En netjes ingepakt ontvangen. Prima geregeld dus .

Score: 10

Goede service en werd keurig geholpen in mijn zoektocht naar houten autootjes

Score: 10

Goed speelgoed, snelle levering en ook nog eens heel mooi ingepakt. Pluim!

Score: 10

Veel zorg aan besteed en mooi ingepakt.Goed op de hoogte gehouden en een snelle levering!

Score: 10

Ben echt heel plezierig , alert en attent geholpen door Femke in een soort vervolgbestelling van een muziekdoos, die niet meer voorradig was en ik voor een bepaalde datum wilde ontvangen.Femke heeft geweldig geholpen, toen het dan wel mogelijk was en ik zelf niet direct on line kon bestellen, doordat voor mij allemaal in orde te maken. Belangrijk, omdat er maar een goede muziekdoos bleek binnen gekomen....(die anders wellicht weer zo was weg geweest).Het was overigens niet de eerste keer dat ik bij de "3 vosjes" bestelde...Lijkt me (op afstand beoordeeld) een leuk bedrijf en...klantgericht!

Score: 10

Mooi en bijzonder speelgoed en snelle verzending!

Score: 10

Snel geleverd, mooi ingepakt! Aanrader :)

Score: 10

Snelle levering, prima prijs, mooie producten. Duidelijke webshop.

Score: 10

Vlotte levering, mooie uitstraling van het product

Score: 10

Uniek artikel van mooie kwaliteit. Afhandeling, communicatie en verpakking uitstekend. Zou zeker weer bestellen bij 3vosjes!

Score: 10

Alles verliep volledig naar wens. Het speelgoedfabrikant met kambare haren was �n schot in de roos voor onze kleindochter.De levering ervan was trouwens heel snel en kado verpakt zoals gevraagd. Prettig om met jullie zaken te doen, was niet de eerste keer en zal zeker ook niet de laatste keer zijn.

Score: 10

Leuk product en snelle levering

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.