Score: 10

Prima, lekker snel geleverd! De 2 poppenmaillots - goud en zilver - voldeden geheel aan de beschrijving.

Score: 10

Snelle levering en persoonlijke touch doordat het ingepakt was.

Score: 10

Snelle levering en mooi ingepakt!

Score: 8

Vlot geleverd, netjes verpakt.

Zeer tevreden!

Score: 10

Prima service. Veel aandacht is besteed aan het inpakken. Mooi cadeaupapier met een solide verpakking daar overheen. Product ziet er mooi uit en viel erg ik de smaak.

Leuk speelgoed, goede service

Score: 10

Mooie artikelen. Waren super leuk en met zorg verpakt!

Score: 10

Mooi ingepakt! Kon het zo direct meenemen als cadeau. Volgende keer kom ik weer bij jullie winkelen.

Score: 8

Duidelijke web pagina, snelle levering en mooi ingepakt

Score: 10

Op tijd afgeleverd, mooi verpakt!

Score: 10

Goedkoop en lekker snel binnen. Tweede keer was de bestelling mooi ingepakt in cadeaupapier. Erg tevreden.

Score: 10

Heel tevreden - zeer snelle service en verpakking is perfect . Pakje nog niet geopend - is cadeautje dus hopelijk is de inhoud OK.

Score: 10

Geweldig bedrijf, goede service. Het speelgoed prachtig verpakt ontvangen. Heel redelijke prijzen. Heel vriendelijke service en snel antwoord. Snelle verzending. Mooie producten.

Score: 10

ik ben een tevreden mens met de zeer goede klantservice van 3 vosjes!!

Score: 10

Mooi assortiment en snelle levering.

Prima geregeld allemaal.

Score: 2

Leuke webshop, bestelling kwam snel aan.Bij levering kwam ik erachter dat de producten beschadigd waren. Gemaild en gebeld, het zou opgelost worden. Geen reactie meer gehad op mijn mails en telefoontjes. Meerdere malen voicemail ingesproken. Ga mijn bestelling retourneren. Nu maar afwachten of ik de retourkosten en aankoopbedrag terugkrijg. Slechte zaak.

Score: 10

Zeer goed!! Ik ben vriendelijk en netjes geholpen. Ze denken met je mee en geven goed advies. De bestelling is snel en keurig netjes bezorgd. Dik dik tevreden. Verbeter punten......Geen idee.

Score: 8

Snelle levering in kerstpakket.

Score: 10

Vlotte levering. Mooie kwaliteit houten speelgoed. Gevarieerd.

Score: 10

Een overzichtelijke site met duidelijke info over bestellen, verzenden, retourneren.

Perfect geregeld

Score: 10

Prettig zaken doen. Pakket netjes en gratis ingepakt ontvangen. Zeker een aanrader. En hele leuke spulletjes👍

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.