Score: 10

Goede website, duidelijk. Mooi en apart speelgoed.Directe levering , goede communicatie voor de levering en als cadeautje verpakt, zeer verrast daardoor.Heel erg tevreden.

Score: 10

Snelle afhandeling, goede informatie en pakje was ook nog leuk ingepakt! Top!

Score: 10

hele snelle bezorging en keurig verpakt in cadeaupapier

Score: 10

Super nette en snelle levering!Pop is prachtig, wij kunnen niet wachten tot onze dochter hem voor haar 3e verjaardag open maakt.

Score: 10

Keurig verzorgd en een vlotte levering

Score: 6

Ik ging er vanuit dat ik 3 tollen zou ontvangen (omdat er 3 op de afbeelding stonden), dus toen ik er maar 1 ontving was dat een beetje teleurstellend. Daarnaast was de wortel-tol al beschadigd aan het puntje toen ik hem uit het zakje haalde. Wel schattig verpakt en mooi zwaar hout.

Score: 10

Mooi assortiment, goede prijzen en snelle verzending. Top!

Score: 10

Geweldige service! Zelfs prachtig ingepakt! Echt een aanrader, ik ga hier vaker bestellen. ZeerTevreden

Score: 10

Snelle service. Attent wbt bezorging. Ingepakt in 5 dec papier.

Score: 10

Snel geleverd, keurig verpakt.

Score: 10

Fijne webshop, goed verzorgd en heel vlot geleverd.

Score: 10

Leuk bedrijf met groot assortiment

Score: 10

Mijn bestelling is snel en goed afgehandeld.Het speelgoed was heel mooi en zorgvuldig ingepakt.Ik ben uiterst tevreden.Het bedrijf is zeer aan te bevelen.

Score: 10

bestelling is perfect afgehandeld. mooie knuffel, voldeed aan de verwachtingen en ook nog mooi ingepakt. Bedankt.

Score: 10

De artikelen die jullie verkopen zijn net even anders als die je bij andere websites vindt.Ik maak ieder jaar een buitenspelmand voor de kinderen in het Maxima centrum in Utrecht en ik kon nu een hoop geschikte artikelen (vrolijk design) tegelijk bestellen. Meestal ben ik een tijd aan het zoeken op internet om geschikte artikelen bij elkaar te zoeken.Het was mooi ingepakt. Een aanrader!

Score: 10

Prima service en heel erg leuk dat alles zo mooi verpakt was! Waarvoor dank.

Score: 8

Heel tevreden.

Score: 10

Goede service en snelle levering.

Score: 10

Mijn bestelling van 50 stuks, die niet op voorraad waren, werd prima afgehandeld.Communicatie verliep zeer vlot.

Score: 10

Zeer snelle levering en prachtig verpakt in cadeaupapier Dat was een echte verrassing

Score: 10

netjes verpakt en snel geleverd!

Score: 10

Goede en snelle levering, en ook nog mooi ingepakt.

Score: 10

wat ik besteld had is erg mooi en was zeer verzorgt verpakt.

Score: 10

Heel veel keuze. Goede service. Blij met mijn aankoop.

Score: 10

Keurig verzorgd, leuke verpakking. Wordt volgende week geopend.

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.