Zeer tevreden!

Score: 10

Erg leuke producten, goed verzorgde en toegankelijke website. Snel verzonden en leuk verpakt.

Score: 10

Zeer mooi en sterk houten speelgoed(rode kookpotjes en houtkleurige bordjes en bestek)..Het is in mooi inpakpapier aangekomen en het was ook een snelle levering..

Score: 10

Goed verpakt en snel geleverd. Het zit nog ingepakt maar ik denk dat met 5-12 hier twee blije kindjes rondlopen (hinkelen).

Score: 10

Prima communicatie per mail en telefoon, pakket snel in huis. De lamp was mooi verpakt (cadeauverpakking). Erg tevreden!

Score: 10

Orginele cadeautjes,ook leuk verpakt!

Score: 10

Lauke producten prima servive!

Score: 10

Super snelle levering, mooi speelgoed van goede kwaliteit en het was netjes ingepakt. Top!

Score: 10

Geachte lezer, De bestelling is tiptop afgehandeld. De bezorging op tijd. Milieu vriendelijke verpakking.Feestelijk ingepakt.Vriendelijke groeten

Score: 10

De dag na bestelling heb ik pakket al in huis, de pakjes netjes verpakt in mooi cadeaupapier met labeltjes met vermelding van inhoud van de diverse pakjes. Wat mij betreft hoeft en kan er niets verbeterd worden :)

Score: 10

Zeer tevreden, producten snel binnen, weg leuk dat ze als cadeautjes waren ingepakt! Bedankt

Score: 10

Mooie poppekleertjes, goed verzorgd.

Score: 10

Netjes geleverd en verpakt.

Score: 8

In goede staat en snel bezorgd.

Score: 4

Besteld en snel geleverd. Dat was prima. Maar eenmaal thuis voldeed het product absoluut niet aan de omschrijving. ***Ik heb hierover gemaild, na een week nog niets gehoord. Erg jammer. Jurkje gaat retour, ik hoop dat dat wel netjes wordt opgelost.

Fijne en snelle service!

Score: 10

Mooie, overzichtelijke site. Snelle levering en erg leuk ingepakt in cadeaupapier. Zeker een webwinkel waar ik vaker cadeautjes ga kopen.

Alles heel hoed

Score: 10

Snelle verzending en superkwaliteit speelgoed

Score: 10

Snel geleverd, keurig ingepakt in leuk cadeaupapier!!

Score: 8

geweldig netjes en duidelijk

Score: 10

Telefonischcontact gehad over een nieuwe pop boor mijn dochter en goed geadviseerd. Daarna besteld en keurig volgens afspraak geleverd.

Score: 10

Superleuk ingepakt en zeer snel verzonden! Mijn bestellen rond 16:30 besteld en alsnog de volgende dag in huis.

Score: 10

Heeeel tevteden! Snelle levering. Duidelijke website. Makkelijk bestellen. Veel info qua levering.

Score: 10

Bestelling netjes op tijd geleverd in mooi cadeaupapier met een persoonlijk berichtje op een kaartje.

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.