Score: 10

Zeer tevreden over de kwaliteit en de snelle en goede levering

Score: 10

Een kleine bestelling gedaan, maar was snel verzonden. Netjes ingepakt en goede kwaliteit. Top!

Bestelling snel geleverd.

Fantastic, Thank you!

Score: 10

Leuke winkel, leuke bediening, goede producten, via de webshop bestellen zit ook goed in elkaar, dus een dikke 10! Zeer tevreden!

Score: 10

Goed geregeld. Mooi bepakt en alles op tijd aangekomen

Score: 10

Snel en mooi ingepakt geleverd. Mooie producten.

Score: 4

Na een week nog steeds niets ontvangen.

Score: 10

Cadeautje zelfs leuk ingepakt en nette reactie op mail betreffende te late levering door PostNL

Score: 10

Vlot ontvangen, k blij met mijn aankoop. In leuk cadeau papier dat nog niet je de aankoop kunt bewonderen voor je evt cadeau geeft.

Score: 8

Snelle verzending, goed product en zelfs heel mooi ingepakt in inpakpapier..

Score: 10

Snel geleverd en leuk ingepakt!

Score: 10

Vlotte verzending en prachtig ingepakt! Erg blij mee!

Score: 10

Fijne site, mooie producten en super snelle verzending. Alles super!

Score: 10

Prachtig speelgoed, heel mooi ingepakt en snel verzonden. Ook fijn dat je direct de winkel kunt bellen met een vraag.

Score: 10

de winkel is echt geweldig.de afhandeling wat minder terwijl ik thuis was is het toch bij een buurman afgeleverd en kreeg pas later in de avond mijn pakje.verder heeft dat niet te maken met de winkel

Score: 10

Goede service en meedenken en levering.

Score: 8

duidelijk en snel, correct! Zeer tevreden

Score: 10

Zeer snelle verzending en ontzettend leuk en mooi ingepakt!Ik ben meer dan tevreden. Heel erg bedankt voor deze uitstekende service!

Score: 10

Pakje netjes op tijd geleverd en heel leuk ingepakt

Score: 8

Prachtige producten, duidelijke communicatie, snelle levering

snelle service, mooi verpakt

Score: 10

Snel geleverd en leuk ingepakt!

Score: 10

Pakketje zou zaterdag geleverd worden en volgens PostNl was dit ook zo...niet dus, ik klantenservice benaderd en ik ben vriendelijk geholpen, ook zouden ze het oplossen en een nieuw boekje opsturen als het kwijt zou zijn geraakt met de post. Dit is niet gebeurd gelukkig maar ik was blij dat mijn zorgen door hen werd ontnomen! Top!!!Het dagboekje met slot is zeer goede kwaliteit en heeft heel veel paginas!

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.