Score: 10

Goede afhandeling van de bestelling. Volgende dag in huis en mooi ingepakt. Prachtig materiaal. (Potloden en waskrijt)

Score: 10

Snelle levering, supermooi ingepakt, winkel waar ik blij van word!

Score: 10

Vrijdag besteld zaterdag begin van de middag bezorgd! Super!!Ook zeer te spreken over de aandacht van het cadeau papier! Zeer te vreden

Score: 10

Mooi, niet-standaard speelgoed. Mooi ingepakt, echt een cadeautje! Snelle levering ook!

Score: 10

Zeer snelle verzending en nog mooi ingepakt ook!

Score: 10

Zeer tevreden. Vlotte afhandeling van mijn bestelling. Het product kwam zelfs een dag eerder dan verwacht.

Mooi exclusief speelgoed

Score: 10

Mooi speelgoed, snelle levering en alles leuk ingepakt!

Score: 10

In helmond een mooie winkel met prachtig speelgoed. Niet de goedkoopste maar wel speelgoed met een hoge kwaliteit

Score: 10

In een woord: PRACHTIG! Helemaal tevreden en blij.

Score: 10

Pakketje/cadeautje prachtig ingepakt ontvangen! Zichtbaar met zorg gedaan.

Score: 10

Wij zijn super tevreden over:de afgesproken tijd waar binnen wij onze bestelling hebben ontvangen.de manier waarop het was verpakt.leuke kadoo verpakkingen het muziekdoosje, met soort van gebruiksaanwijzingwas exact wat wij ervan hadden verwacht.

Score: 10

Goede en snelle levering.Mooi ingepakt.Super gedaan

Score: 10

Netjes verpakt alles in goede staat aangekomen snelle levering top

Score: 10

Het speelgoed is mooi ingepakt! Top Service!

Score: 8

Leuke producten, snelle service. Fijn dat het gratis werd ingepakt!

Score: 10

Zeer tevreden met product, snelle levering, aan te bevelen

Score: 10

De pakjes waren met veel zorg ingepakt en de informatie over de verzending was heel duidelijk en correct.Kortom, niets dan lof voor 3 vosjes.

Score: 10

Mijn bestelling is met de uiterste zorgvuldigheid uitgevoerd en binnen 2 dagen heb ik het pakje ontvangen!Het knuffel konijntje van Steiff voldoet 100% aan mijn verwachting en was verpakt in feestlijk cadeaupapier.Hartelijk dank voor uw service!

Score: 10

snelle verzending en netjes verpakt en stevige doos.Als cadeau dan mooi ingepakt!

Score: 8

het online bestellen verliep niet zo vlot en ook een beetje fout. Maar ik kon gemakkelijk een mailadres vinden, en kreeg vlug antwoord en oplossingPakje keurig afgeleverd. De optie voor het kadopapier heel prettig en het wes mooi en netjes gedaan.De betaalmogelijkheden mogen duidelijker.

Score: 10

Zoals altijd een perfecte service. Snelle levering en alles leuk verpakt in cadeaupapier.

Score: 10

Snel verzonden en leuk ingepakt.

Bestelling leuk ingepakt!

Snelle levering!

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.