Score: 10

Wat een prachtig verzorgde bestelling! Heel mooi ingepakt in kadopapier en degelijk verpakt. Ik was blij verrast en heb meteen de winkel gebeld.

Score: 10

Snelle levering en heel leuk ingepakt!

Snelle levering naar tevredenheid

Score: 10

Heel tevreden, snelle levering , leuk ingepakt en de mogelijk om het naar een ander adres te sturen incl. Een persoonlijk kaartje van de gever naar de ontvanger ! Echt top!

Score: 10

Snelle levering en erg leuk ingepakt!

Score: 8

over het product kan ik nog niets zeggen want het is nog niet gegeven aan mijn kleinzoon. maar het ziet er heel leuk uit. hij kan er zelf dingen mee cre�ren. het was niet duur en snel geleverd

Score: 10

Snel en zeer klantvriendelijk.

Score: 8

mooi houten speelgoed, helaas de houten caleidoscoop geen succes - snelle bezorging en vriendelijke en behulpzame medewerker aan de telefoon ivm retourneren

Score: 10

De beer is op tijd geleverd en mooi verpakt en natuurlijk de echte Margaretha Steiff kwaliteit

Top! En snel met leveren

Score: 10

Snelle levering en een prima product.

Mooi product. Snelle service. Duidelijke communicatie

Score: 10

Snelle levering, zag er keurig verzorgd uit!

Score: 10

Later dan de uiterlijke tijd besteld en ik had het niet meer verwacht, maar de volgende dag werd het al bezorgd. En de producten waren stuk voor stuk netjes ingepakt en voorzien van een label waardoor ik kon zien wat waar in zat. Enorm bedankt. Dit was de eerste keer en er zullen vast meerdere bestelmomenten volgen.

Score: 10

Sneller levering die keurig verpakt was. Top!!

Score: 10

Heel mooi ingepakt en super mooi speelgoed

Score: 10

Snel verzonden en superleuk ingepakt, bedankt!Astrid Bijlard

Score: 8

Snelle levering. Heel leuk ingepakt, dus gelijk als cadeau kunnen geven. Handig!

Score: 10

Het kwam snel binnen en was super leuk ingepakt!

Score: 10

Erg netjes op de hoogte gehouden van verzending.Netjes geleverd en ingepakt.Top!

Vlot netjes en correct

Score: 10

Leuk uniek speelgoed, met veel liefde gemaakt en met veel liefde verstuurd, bovendien erg attente en snelle service.

Score: 10

Snelle levering, cadeau mooi ingepakt. Super service!

Score: 10

Snelle en nette levering!

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.