Score: 4

De drie vosjes verkoopt mooi speelgoed, maar de afhandeling van onze bestelling is niet zorgvuldig verlopen. We hadden een afwijkend afleveradres ingevuld en aangegeven dat een cadeauverpakking was gewenst. We hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid een persoonlijke boodschap aan de bestelling toe te voegen. De bestelling is uiteindelijk met factuur en zonder onze felicitatie aan de jarige verzonden.

Score: 10

Blij met de stapelbekers van anbac en de snelle levering!

Score: 10

Correcte levering, alles ingepakt in cadeauverpakking met label en een ongekend goede service voor als er iets mis gaat met een product.

Score: 10

Wat een prachtig verzorgd pakketje kreeg ik. Alles super leuk ingepakt en handgeschreven kaartjes eraan wat erin zat. Daar word je to je blij van? 😊

Fijne communicatie mooie producten

Goed geregeld

Score: 10

Super! Bestelling is prachtig ingepakt en heel snel verzonden. Er is veel moois te koop!

Score: 10

Ik heb een mooi kado bij de 3 vosjes kunnen vinden voor mijn kleinkind. Zeer snelle bezorging en ik ben heel erg tevreden

Score: 8

Snelle levering. Mooi verpakt.

Score: 10

Prachtig speelgoed, snelle afhandeling.Ik zou alleen liever niet gebeld willenw orden, maar per email horen dat ik mijn bestelling kan afhalen.

Alles. Bestens.

Score: 10

Een supersnelle levering en elk product was als een klein cadeau verpakt met veel zorg en liefde.Ik zal de 3 Vosjes zeker aanbevelen en vaker bestellen.Een pareltje!

Score: 10

snelle levering ,leuk ingepakt.veel keus in bijzonder speelgoed

Score: 10

zeer leuke winkel, en ben zeer tevreden

Score: 10

Meer dan tevreden !!! vanaf de bestelling tot de thuis bezorging. Lieve mensen.Heel veel dank!

Score: 10

Super en snel binnen, top!

Score: 10

Ik ben zeer tevreden ! Snelle en goede service en de poppenkleertjes en het boek waren prachtig ingepakt, zonder dat ik daarom had gevraagd. Top !

Score: 10

Snelle levering, keurig ingepakt als cadeautje, mooi product van Grimms.

Score: 10

prachtig product geweldig mooi ingepakt,snelle levering top!

Score: 8

We zijn tevreden met de aankoop. Levering duurde iets langer dan verwacht maar was op tijd voor de verjaardag. Was netjes ingepakt. Minpuntje was dat de batterijtjes (LR44) leegwaren - omdat het was ingepakt hadden we dit niet nagekeken. We moesten dus nog naar de winkel om nieuwe batterijtjes te gaan kopen

Score: 8

Ben heel blij met het speeldoos je snel geleverd goed verpakt

Score: 10

alles prima verlopen, snelle afhandeling. Tot de volgende keer.

Fijne en snelle afhandeling

Score: 8

Een ruime keuze aan verantwoord speelgoed. Een mooie winkel waar ik graag online bestel in kader van support your local. De bestelling wordt mooi ingepakt bezorgd. Echt netjes verzorgd!

Score: 10

Super snel verzonden en prachtig ingepakt. Heel tevreden over mijn aankoop.

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.