Score: 10

Ik werd netjes op de hoogte gehouden over de verzending en als verrassing kwam het mooi verpakt binnen. Super!

Score: 8

Heel leuk assortiment en begrijpelijk dat verzending iets langer duurde door drukte bij Postnl

Score: 10

Wat een leuk assortiment!De website is overzichtelijker werkt goed, en de bestelling was ook nog eens leuk ingepakt.De levering was, zoals beloofd, de volgende dag. Heel fijn.

Score: 10

Erg snel en netjes geleverd. De doosjes met waskrijt waren ingepakt dus echt een feestje voor de kinderen om ze uit te pakken en lekker mee te kunnen kleuren!

Snel en netjes bezorgd. Met vooral duidelijke mail. Helemaal top

Score: 10

Ik bestel eens in de zoveel tijd een cadeautje voor iemand met een pasgeboren kindje of ouder kindje en tot nu toe is het altijd perfect afgehandeld en zijn de ontvangers reuzeblij.

Score: 10

Wat een leuke knuffel en ook nog leuk ingepakt! Dankjewel voor de goeie service.

Score: 10

Super tevreden! Mijn zoontje en ik zijn heel blij met het muziekdoosje en het mooie handgeschreven kaartje! Dank je wel 😊

Score: 10

Mooie poppenkastpoppen van hoge kwaliteit!

Ziet er goed uit

Score: 2

Pakket is pas na vier dagen afgeleverd bij Postnl. Je krijgt dus een track en trace en vervolgens komt het pas na enkele dagen in het proces terecht van Postnl wat absoluut te wijten is aan de verzender. Erg irritant.

Score: 10

Een hele snelle levering, zelfs in drukke tijden!

Score: 10

Ziet er weer goed verzorgd uit! Wat is het toch mooi speelgoed!

Score: 10

mooi assortiment aan bijzondere cadeautjes!

Score: 10

Altijd keurig verzorgd!De bestelling is mooi op tijd en netjes ingepakt.

Score: 10

Zeer leuk en origineel speelgoed, snelle levering en met zorg en aandacht ingepakt. Topbedrijf!

Score: 10

echt uitzonderlijk de service.ten eerste het bericht dat het product te krijgen is en dan de levering in deze drukke tijd supersnelchapeauzonnetje van trees

Score: 10

Zeer snelle levering, goede communicatie.

Score: 8

Snelle levering van een leuk ingepakt Kerst cadeautje.

Score: 10

Zeer goede service !!!Goede informatie. Duidelijk. Top. Zo hoort het!!

Score: 10

Heel leuke verrassing dat de placemets zo mooi waren ingepakt!

Score: 10

Bestelling is prima afgehandeld; duidelijke communicatie (via e-mail) en snelle levering

Score: 4

Heb het pakketje nog niet ontvangen

Score: 6

Dag meneer/mevrouw, Jullie hebben artikel 100039082 roze dokterskoffer de volgende dag naar PostNL verzonden. Helaas duurt het langer dan anderen paketten die ik van PostNL al ontvangen heb. Heel erg jammer Ik denk dat jullie daar niets aan kunnen doen. Met vriendelijke groet, Marianne Koopman. .

Kapitein Boscampbrink 41

4661 ZC Halsteren

Over 3Vosjes

Had je een knuffel die altijd mee moest? Lag je eindeloos te lezen in jouw geheime hut of ging al je zakgeld op aan een robotverzameling? En moet je lachen nu je eraan terugdenkt? Weet je, wat jouw lievelingsspeelgoed precies was, maakt eigenlijk niets uit. Bijzonder is dat je daarmee zoveel plezier had dat de herinnering eraan jou nu nog blij maakt. Plezier is belangrijk. Daarom besloten wij in 2012 om 3 Vosjes te beginnen, een online speelgoedwinkel om kinderen blij te maken, kinderen van alle leeftijden.