Een baby must-have!

Dit is echt het meest handige shirt met een baby! Veel sneller dan een draagdoek oid, en je kunt de baby lekker dicht bij dragen, echt een aanrader!

• Service niveau

Handig maar baby lijkt last van voetjes te krijgen

Het shirt is handig in gebruik, alleen komt er veel druk op de voetjes te staan en zijn de voetjes vuurrood als ze uit de buidel komt. Ze huilt vaak als ze na een tijdje wakker wordt in de buidel. Ik heb al meerdere kikkerhoudingen geprobeerd, met de voetjes uitelkaar en bijelkaar, maar telkens is hetzelfde resultaat. Ze zit er goed in met een bolle rug en knietjes naar buiten, hoger dan de billen, dus ik vraag me af wat ik verkeerd doe.

• Service niveau N.v.t.

Fast delivery, great product!

I bought the man Womboo t-shirt and it was delivered the next day. Made it on time to give it as a gift for my husband's birthday, and our baby loves it!

Handig en sterk

Kledingstukken zijn stevig en degelijk gemaakt. Over de duurzaamheid kan ik nog niet oordelen

• Service niveau

Goed materiaal, weinig informatie levering

De womboo is geleverd, en is van stevige fijne stof. Nog niet kunnen uitproberen, maar voelt degelijk. Op de website stond bij bestelling dat levering eind van de maand werd verwacht. Over de verwachte leverdatum kwamen geen updates, die had ik liever wel gehad, zeker toen het later werd. Mail naar de klantenservice hierover werd wel vlot beantwoord.

Goed kwaliteit

Schoon ontworpen

Uitstekend!

Heel mooi shirt van uitstejende kwaliteit. Snelle levering. Erg tevreden.

Heel mooi

lagere kwaliteit dan verwacht

The surface of the towel has one soft and one rougher side. The cut of the badcape is such that the baby is always in contact with the rough side.

• Service niveau

stevige stof, voelt als fijne kwaliteit

Shirt zit wel strak.

Handig tijdens kraamperiode.

Dit is zeer handig om als kersverse moeder te gebruiken tijdens de kraamperiode. Je kan optimaal genieten van het nieuwe leven in het gezin en terwijl ook nog je handen vrij hebben om bv. wat huishoudelijke taken te verrichten. Voor een prematuur met reflux is het ook uiterst interessant om de klachten zo goed mogelijk in te perken en samen te genieten van het huid op huidcontact.

Heerlijk knuffelen dankzij Womboo

Wat een topproduct, dat buidelshirt! De maat is zoals beschreven, het past perfect! Het shirt is van goede kwaliteit (dikke stof).

• Service niveau

Heerlijk buidelen met je baby

Heerlijke stof, voelt stevig en veilig aan om je kind mee te dragen. Erg fijn om je baby zo dichtbij te hebben en toch je handen vrij kunt gebruiken

Mooie stevige stof

Een superfijn qualitatief en mooi shirt

• Service niveau

Ik verheug me om de Womboo aan de vader te geven!

Ik ben nog niet op kraamvisite geweest (baby 1,5 wk jong). Helaas Jan ik dis nog geen review geven! Hopelijk past mijn achternichtje straks nog in de Womboo!

• Product kwaliteit N.v.t.
  • Service niveau N.v.t.

Het is een top uitvinding

We zijn een paar weken terug op vakantie geweest naar Ameland en daar heeft ons kindje vaak in het shirt gehangen en lekker kunnen slapen terwijl mama haar handen vrij had om ook andere dingen te doen, ook hebben wij dit shirt gekocht voor een goede vriendin die in oktober ook een kindje verwacht, kortom super handig

Snelle service, kwaliteitsproduct

Ik heb een enkel Womboo shirt besteld. Hier moest ik 4 dagjes op wachten. Geen Next Day Delivery dus, maar niks om over te klagen. Het shirt zelf is dik in orde. Aan de binnenkant zitten banden voor extra stevigheid, die je van buiten niet ziet. Er zitten touwtjes in waarmee je de bovenkant wat strakker kan doen, die heel netjes weggewerkt zijn. Al met al die je op de foto's niet hoeveel techniek erin verwerkt zit. Hij zit ook erg lekker. Ik zou hier weer bestellen!

• Service niveau

De kleur was niet beschikbaar en dat werd instant opgelost, top service!

Levering snel, super service en shirt is een uitkomst voor onze newborn!

• Service niveau

Idee geweldig, shirt te strak bij rug

Geweldig shirt, ideaal! Even je handen vrij, echter zou ik hem nooit buiten huis doen omdat hij te strak is en ik me daar niet prettig in voel

• Service niveau

Stevig shirt waarmee ik mijn dagelijkse taken kan doen met de baby

Het shirt zit lekker en de baby blijft er goed in zitten. Ik kan met een gerust hart stofzuigen en hij valt heerlijk in slaap. Er had wel nog iets meer uitleg over het positioneren van de baby bij gemogen.

Een wchte aanrader

Ik ben erg blij met mijn aankopen en raad het dan ook de afgelopen weken aan aan meerdere mensen. Kwaliteit is fantastisch en de service als je het allemaal even niet begrijpt is top Ik word namelijk 2x oma en had dus 2x zon mooi shirt nodig om kado te geven aan zoon en schoonzoon Kortom. Zeer tevreden oma en klant Succes Gr Conny

GE-WE-DIG! Product!

Mijn man kwam de kamer binnen en had dit T-shirt aangetrokken. Wow, was echt ontroerd. Was wel eens waar in de kraamweek. Echt zo enorm lief. Onze dochter word er rustig van en vind het super fijn! Een echte aanrader voor kraamweek voor vader om heerlijk te bundelend. Voor moeder ook fantastisch! Heel praktisch en is ook echt mooie kwaliteit stof! Kortom een echte must have als kersverse ouders.

Super service!

Het shirt werd snel thuisbezorgd en is aanzienlijk van goede kwaliteit. We hadden voor de zekerheid twee maten besteld, de andere hebben we kunnen retourneren. Zouden hier snel nog eens bestellen.

Super praktisch & snel!

De Womboo werd ons aangeraden door vrienden en we zijn heel blij met onze aankoop! Een pak gemakkelijker dan een standaard draagdoek met hetzelfde comfort en knuffeleffect voor de baby. En vooral een pak sneller om aan te doen bij huilbuien. Onze baby sneller tevreden & wij ook! Daarboven top service van het Womboo team bij retour!

Fantastisch!!

Super uitvinding, nu kan papa ook de kleine meid vasthouden zonder onzeker te zijn, de kleine zit er goed in en het shirt geeft goede steun. Top product!

Coenecoop 3 C4

2741 PG Waddinxveen