Waanzinnig handig

Baby uiterst comfortabel en rustig in het T-shirt en als moeder heb je je handen vrij terwijl de kleine heerlijk dichtbij je is. Vanaf de eerste dag na geboorte direct in gebruik, ideaal! Maakt het leven.als moeder van 3 echt zoveel makkelijker dit shirt!

Onmisbaar!

Geweldig handig shirt waar je baby lekker in kan buidelen en in slaap vallen. Heel handig voor onderweg of gewoon in huis. Mijn man en ik hebben er allebei één èn we hebben er eentje voor onze beide moeders gekocht! Onmisbaar voor nieuwe ouders :) En je kindje kan er tot flink wat maanden in dus je hebt er heel lang wat aan!

Teleurgesteld

De maten van de tshirts kloppen niet, veel te klein. Het pakketje teruggestuurd en nu maanden later mijn geld nog steeds niet terug ontvangen. Nu wordt er gevraagd om een verzendbewijs te delen. Daar gaat mijn 120 euro voor 2 t shirts die ik netjes retour heb gestuurd.

We kunnen niet nog meer in blijde verwachting zijn voor de komst van onze kleine met dit shirt!

Deze kan ik jullie in November laten weten!

Snelle reactie en levering

Snelle reactie en levering ook naar Duitsland

Coenecoop 3 C4

2741 PG Waddinxveen