Uitstekende service en top kwaliteit !!!!

Pakketje vandaag binnen gekregen. Met deze mensen kun je teminste zaken doen, ze zijn betrouwbaar en ze gaan zeer snel te werk!! en het pakketje word discreet verzonden en netjes en stevig verpakt om te zorgen dat het bijna niet kapot kan gaan, god zij dank er zijn gelukkig nog mensen met wie je fatsoenlijk zaken kunt doen en dat zijn deze mensen 10000% dit is mijn 3e bestelling en er zullen nog veel meer komen !! GA ZO DOOR POPPERSPLAZA !!!!!!

Snel en netjes geleverd volgens afspraak toppie

Uitstekend / snelle levering / altijd bereid om te helpen

Snelle levering Goede hulp Bereidwilligheid om iets op te lossen , Ik doe al jaren zaken met deze firma Dank jullie wel mannen !

Geweldige service

Ik bestel hier al jaren en de kwaliteit is uitstekend. De klantenservice is super en reageren snel. Producten blijven lang goed als je ze in de koelkast laat staan. Ruikt niet chemische en werkt erg goed. Uitstekende shop!

Top spullen

Altijd sneller bezorging en goeie kwaliteit Poppers echt een aanrader

Slecht

Er waren er twee kapot in de doos

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Mega goede service

Na fout vanuit bezorgdienst. Werd alles goed afgehandeld. De volle 5sterren voor poppersplaza

Super ervaring

Super service!!! Pakketje optijd en discreet ontvangen, En heel goed ingepakt zodat de spullen bijna niet kapot kunnen gaan. Ik raad deze mensen aan want ze zijn zeker te vertrouwen !!!

Hier steht der Kunde im Mittelpunkt

Bestellungen werden schnell bearbeitet und ausgeliefert. Eventuelle Fragen werden umgehend, kompetent und lösungsorientiert beantwortet. Guter Kundenservice. Ich bestelle sehr gerne hier.

Prima service na foutje POST NL

Nadat PostNL mijn pakketje was kwijtgeraakt voor een paar dagen, heeft het support team van Poppersplaza snel ingegrepen ! Binnen 1 dag was mijn pakket "gevonden" en afgeleverd ! Top service, met dank Overigens ... is dit de eerste keer dat er een klein probleem was, overige bestellingen verliepen vlekkeloos van bestellen, betalen tot levering !

fantastisch

Geen problemen ervaren en snelle levering!

Helemaal top

Het werd geleverd zoals gepland

Vind er steeds wat ik zoek

Vaste bestel site

geile poppers

Alles perfect.

Niks ergens op aan te merken. Goede kwaliteit, snelle levering. Top !

zeer goed

Betrouwbaar en vriendelijk bedrijf,

Ik bestel al jaren poppers bij poppersplaza. Poppersplaza heeft een groot assortiment voor een goede prijs. Bij vragen over een bepaald merk of een bestelling wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan. Ik kan poppersplaza van harte aanbevelen!

Top poppers... ook voor Bottoms !

Altijd volop genieten ...veel keuze..snelle levering !

Meerdere keren iets besteld en altijd correct geleverd.

bestellen en met paar dagen in huis

een genot met zo een webshop

beste Preise, bester Service, sehr, sehr freundlich

als Deutscher, der leider kein niederländisch spricht und versteht, empfinde ich es als sehr angenehm mit poppersplaza.nl auf Deutsch oder Englisch kommunizieren zu können. Die Preise sind konkurrenzlos günstig, verbunden mit einem erstaunlichen Service. Die Lieferung dauert von NL nach De höchstens 3 Tage. My favorit poppers dealer in Europe kind regards Peter Kamp

Over Poppersplaza

Arco Supplies is een bedrijf wat webshops exploiteert in non-food en open-minded lifestyle producten. De bekendste daarvan is onze webshop Poppersplaza.nl