Goede snelle service

Snel is bestelling geleverd goed verpakt ....

Formidabel

Never received refund

My order was sent back because i could not pick it up. Never received my refund for it. Do not recommend this place.

Goeie prijs, snelle levering.

Top !

Zeer correct

Snelle levering, discrete verpakking

Snelle levering, discrete verpakking

Snelle discretie levering.

Allesbetjes discreet afgeleverd inclusief een briefje met een leuke tekst en bij de eerste bestelling een surprise erbij, helemaal toppie.

Gewoon Super!

Goede prijs,snelle levering,duidelijke site,veel keuze.

Punctueel

Altijd goede service

Goed spullen

Alleen maar lof

Altijd ok. Zelfs een leuke attentie af en toe ( als de code niet werkte bijvoorbeeld).

Top ervaring

Altijd correct en op tijd. Vaak zijn de potajes wel uitgelopen. Misschien een ander soort verpakking voorzien.

Altijd tevreden over levering en communicatie

Altijd op tijd geleverd

Overzichtelijk en goed bedrijf soms wel een dop kapot dat is wel jammer

BETROUWBAAR EN GOED

Mooi assortiment, een van de goedkoopste. Niet voor alle producten, maar toch, doorsnee genomen wel. Altijd ook direct een antwoord op je mails. Enig minpuntje : de dienstverlening van Post.NL laat het af en toe wel afweten.

Heel fijn,

Ik vind het fijn dat de pakketjes veelal door de brievenbus passen Bestel veelal de rush bij jullie Is er nog een iets sterkere variant? Vind het echt heerlijk als het erin klapt zeg maar Groet Mark

Snel betrouwbaar

Geven advies en snelle discrete levering .. fijn betrouwbaar adres

Super tevreden

Altijd snelle en discrete levering en ook een groot assortiment

Altijd op tijd geleverd.

Als ik bestel (genoeg keus), dan staan ze meestal al bimnen 1 dag al voor de deur. Dus snelle levering.

Perfecte en snelle levering. Keurige afhandeling van eventuele Klachten

Snel en netjes

Snel en netjes

al jaren goede levering en service

al jaren goede levering en service

Zalig gevoel, levering top

Ik had flesjes besteld vanuit België, na 2 werkdagen tijd werden die heel discreet geleverd bij mij. De qualiteit van de flesjes was heel in orde. Ik raad dit aan voor iedereen.

Helemaal goed

Over Poppersplaza

Arco Supplies is een bedrijf wat webshops exploiteert in non-food en open-minded lifestyle producten. De bekendste daarvan is onze webshop Poppersplaza.nl