Score: 10

Ben al jaren klant met tevredenheid

Score: 9

Er zit wel eens een flesje bij die niet ruikt of wat dan ook - die werken niet en das beetje jammer

Score: 10

producet is in goede staat afgeleverd en volgens afspraak (brievenbus verpakking) dus uitstekend

Alleen de post kwam 2 uur eerder dan aangegeven

Score: 10

Weer goed geregeld geen klachten

Score: 10

Snelle en goede levering, ik heb al eerder bij u besteld ook toen dik naar wens. Met vriendelijke groet Frank H. Ekelschot

Duidelijk en snelle levering

Score: 10

Onze bestelde spullen zijn netjes en snel geleverd. Netjes anoniem en goed ingepakt

Score: 10

Snel en gemakkelijk bestellen en veilig betalen met ideal. Producten zoals beschreven en met zorg verpakt. Zeker aan te raden

uitstekend

Prima zoals altijd.

Score: 8

Volgens website was product niet leverbaar en je kon invullen om op de hoogte te worden gehouden wanneer weer leverbaar . Nooit meer iets van vernomen

Top bedrijf

fda.

was allemaal prima

Score: 9

Heb o.a. erectiecr�me gekocht, Big Boy Golden Erect deze heeft geen enkel effect Kost wel � 19,95 voor een tube..

Score: 10

Ben gewoon een tevreden klant Producten worden altijd geleverd, netjes en discreet Maar is er iets met het product wordt hier gelijk actie op ondernomen

Score: 9

De producten komen altijd op tijd. Er mag best wel meer feedback zijn op sommige aromas. Dan kan je beter kiezen

oke

Score: 9

ik kan ze altijd vertrouwen dat ze op tijd komen en ze zijn altijd goed discreet. Tot nu toe nooit moeite of problemen gehad en ik hoop dat het ze blijft :P

Score: 10

Ik ben al een aantal jaren vaste klant. Levering is altijd op tijd en als er vragen zijn wordt ik goed geholpen. Goede bereikbaarheid en overzichtelijke website. Ik kan poppersplaza van harte aanbevelen

Score: 10

Ben zeer tevreden goede afhandeling en op tijd

Over Poppersplaza

Arco Supplies is een bedrijf wat webshops exploiteert in non-food en open-minded lifestyle producten. De bekendste daarvan is onze webshop Poppersplaza.nl