Score: 8

Vlotte aflevering van het bestelde product.

Score: 9

bestel al een tijdje producten bij deze winkel. Echt top en netjes verpakt.

Score: 2

Even eerlijk? Slecht voor je kop, slecht voor je hart en slecht voor je ogen. Het is en blijft smerige rommel. Welke variant je ook probeert. En het veroorzaakt bloedarmoede ...

Snelle levering, goede kwaliteit

Correct en snel geleverd

Score: 7

Levering en service altijd top - producten zijn wel s wat minder, poppers waar geen geur aan zit bv

Alles prima

Score: 10

was zeer snel bij mij binnen alleen was jammer dat de post niet nog een keer aan de deur kwam moest het nu bij een depo ophalen verder ook netjes verpakt ga zo door

Score: 10

Snelle levering en goede verpakking, super bedankt

Score: 7

Beetje te duur. Verzending kosten te duur. Te weinig kortingen.

Score: 10

Snelle levering, discreet verpakt in een doos.

top..

Score: 9

Overzichtelijke website, bestellen is eenvoudig en snelle levering.

Jeej

Score: 9

Besteld en volgens afspraak geleverd met track en trac� . Prima

Score: 9

Te vaak flesjes waar geen geur aan zit en dus niet werken, ook aantal keren gehad dat ik flesje niet open kreeg

Score: 10

De levering was zoals overeengekomen op tijd. De Producten zijn in goede verpakking verzonden & ontvangen. Het in behandeling nemen verpakken bezorgen & mij op de hoogte houden van het te doorlopen traject is zoals altijd goed verzorgd. Mvg, W van Dijk

Score: 6

Ik had betaald voor verzending met PostNL, maar de bestelling werd helaas geleverd met sandd en het duurde daardoor langer voor mijn bestelling aan kwam

Score: 10

Zeer tevreden en uitstekende service

Score: 8

Het is zoals aangegeven. Gewoon goed. Verder geen bijzonderheden.

Toelichting is overbodig.

ontvangen

Score: 6

Redelijk

Over Poppersplaza

Arco Supplies is een bedrijf wat webshops exploiteert in non-food en open-minded lifestyle producten. De bekendste daarvan is onze webshop Poppersplaza.nl