Score: 10

Bestel al jaren bij poppersplaza en blijf dat zeker ook doen Altijd netjes verpakt en bestelling snel geleverd Aanrader dus....

Score: 10

Zeer snelle levering uitstekende service

Score: 8

netjes verpakt, echter ik bestel een flesje poppers brievenbusbestelling, wordt het in een doosje verpakt dat niet door de brievenbus gaat. Betaal ik bijna 7 euro verzendkosten, terwijl het ook gewoon brievenbus post kan wezen. Het is daarom erg duur om 1 flesje te bestellen, daar jullie toch heel hoge verzendkosten berekenen. kan toch goedkoper? groet, johannes

Score: 10

wat moet je toevoegen als alles al oke is TOP

Score: 10

Goeie service, gewoon mee doorgaan.

Nvt

Score: 10

Maakt mijn naalden van de platen spelers perfect schoon, geen geknetter meer en mijn collega djs zijn er ook blij mee

Score: 5

Poppers geven al snel geen enkele 'kick' meer, maar wel een hardnekkige hoofdpijn. Ben er wel een beetje klaar mee.

Score: 10

service is prima, hooguit de tip om de zending steeds per enveloppe te sturen i.p.v. in een doosje: dat wordt steeds bij wisselende buren afgegeven en komt ook wel eens terecht bij buren met kleine kinderen, dat geeft een 'ongemakkelijk' idee.

Score: 10

de producten zijn uitsteken en er is een snelle levering

Score: 8

Alles is goed aan gekomen

Score: 10

Er wordt snel en aquraat gele

Score: 9

werd keurig op de hoogte gehouden over mijn bestelling en de volgende dag al in huis goede kwaliteit en niet te duur top

Score: 8

Netjes op tijdbgeleverd, we kunnen gaan genieten.

Score: 10

snel en discreet geleverd. overzichtelijke en duidelijke site

Score: 10

Ruime keus,goede prijs en snelle levering.

Score: 9

product had ik wat sterker verwacht

het was goed en snel

zie boven

Geen

Score: 10

Altijd goed en correct en snel

Score: 10

zo als altijd prima in orde

vlotte en verzorgde levering

Over Poppersplaza

Arco Supplies is een bedrijf wat webshops exploiteert in non-food en open-minded lifestyle producten. De bekendste daarvan is onze webshop Poppersplaza.nl