Score: 6

Goeie producten

Score: 9

Beste Veel verzendkosten nog moet betalen x

Score: 10

Heb nooit geen klachten, het bestelde produckt komt altijd op tijd binnen. en netjes verpakt.

Score: 5

ik denk dat ik de verkeerde producten heb ontvangen.

Score: 6

Voor de zoveelste keer 2/3e van flesjes poppers weg kunnen gooien want: muffe of geen geur

Snelle levering , top

Score: 5

Heb voor de zoveelste keer 2:3e van flesjes poppers weg kunnen gooien - want: geen geur of muf

Score: 10

besteld, betaald en sneller dan verwacht ontvangen

Score: 10

alles keurig zoals overeen gekomen met top producten ben er blij mee.ik kon alleen mijn pakket niet volgen bij track en trace omdat er geen 3s nummer bij stond .

Score: 9

Eenvoudig betalen, snelle levering, prima poppers - top

Score: 10

Altijd scherpe prijzen en snelle discrete levering Ik raad al mijn vrienden deze site aan, al jaren. Keep up the good work

Snel afgehandeld

Score: 10

heel goed spul en vlotte levering

Score: 10

Ik bestel altijd en alleen maar bij poppersplaza.....betrouwbaar, netjes verpakt en snelle levering bij mij thuis in de brievenbus Vaak ook nog extra voordeel door kortingscode.... helemaal top dus

Score: 10

Werkelijk fantastisch , supersnel geleverd en zeer discreet verpakt Alle lof . Ben werkelijk verbaasd hoe correct een en ander afgehandeld is

Score: 10

Gewoon alles perfect, goede klanten service, ruim assortiment en snelle levering

Het werd netjes bezocht

Score: 10

perfect assortiment en service, zoals altijd.

Score: 10

komt keurig op tijd kleine verrassing zat er weer bij super tevreden

Alles prima

Score: 7

Ik heb de indruk, dat dit niet de originele Rush is zoals ik die ken van enkele jaren terug. Onderzoek op Internet levert op dat de originele Rush een ROOD dopje zou hebben.. Vandaar dat ik nu een ander merk heb besteld, dat ik niet ken, om eens uit te proberen

Score: 9

verkeerde flesjes zijn geleverd ik bestel jolt gold en krijg jolt rood. als ik die wilde hebben had ik die wel besteld. misschien personeel kleurenblind?

Over Poppersplaza

Arco Supplies is een bedrijf wat webshops exploiteert in non-food en open-minded lifestyle producten. De bekendste daarvan is onze webshop Poppersplaza.nl