Uitstekend!

Een goede prijs voor goede poppers in een goede verpakking en snel verstuurd.

vlotte verzending

zeer content

goede kwaliteit en goede bezonging

Fijne webshop met groot assortiment.

Makkelijk te bestellen met een groot assortiment en aanbiedingen. Soms werkt het betalen niet helemaal optimaal omdat ik dan niet de juiste bank kan kiezen. Het gaat automatisch naar Abn Amro en dat is niet aan te passen. Maar dat is dan het enige :)

gewoon goed

gewoon goed vlugge levering

Reliable service

Reliable service though website could use some help

Betrouwbaar en snelle levering

Snelle levering en altijd bestellen aangekomen

Goede en snelle service.

Overzichtelijke site,product in voorraad vermeld.Bestellen en betalen gaan zeer vlot.En snelle levering + track & trace beschikbaar.

Super friendly staff and a good stuff

Nothing more to add

betrouwbaar en betaalbaar

Elke week verrassende acties. Ik verkoop de poppers door. Goed spul voor een eerlijke prijs.

Zoals het hoort...wat je besteld krijg je de volgende dag in huis.

Redelijk

Ik ben hartpatient en kan jullie stof niet meer verdragen vandaar dat ik nu geen 10 geef. Hartpatienten moeten erg oppassen dat hun hartslag niet te ver omhoog gaat als ze het poppers spul gebruiken.

Ontvang precies wat je voor betaalt

Al 2 of 3 keer besteld. Snel geleverd, goed verpakt en afgesloten. De enige, is dat vorige keer paste het in mijn brievenbus, de keer daarna werd het gestuurd in een doosje die de bezorger uren in de zon liet staan buiten mijn deur. Heel handig van Post NL...maar verder is Poppersplaza he-le-maal prima

Snel geleverd en goed verpakt

Snelle levering, vriendelijke adviezien

Binnen een dag had ik mijn bestelling in huis. Ik had een vraag en die werd zeer snel goed en vriendelijk beantwoord. Poppersplaza is een aanrader

Goede kwaliteit snelle levering

Prima producten snelle levering goed verpakt

Vriendelijke medewerkers, vandaag besteld, morgen in huis. Super!

Lekkende flesjes

Ik nu al twee keer flesjes opestuurd gekregen die ongeopend een penetrante poppers geur verspreiden!

nvt

Redelijk

Op zondag de bestelling geplaatst eb het zou dan maandag worden bezorgd Die belofte om binnen en dag te leveren wed op geen enkele manier waar gemaakt. Op de vermeende dag ( maandag) van levering kreeg ik al te horen dat het pakket die dag niet wordt bezorgd De tweede dag (dinsdag ) een melding dat het pakketje ook die dag niet werd bezorgd Pas op de derde dag, dus op woensdag, kreeg ik bericht dat het pakketje kon worden opgehaald

Goede producten en snelle levering

Goeie prijs en mooie producten

Betrouwbaar klantvriendelijk en goed

Betrouwbaar klantvriendelijk en goed

Ik heb als klant altijd goede service gehad en mijn bestellingen op tijd gehad

Kortom;de service is heel goed en ook als men een vraag heeft met betrekking tot bestelling; stuur je een email en krijg je daarna gelijk antwoord; wat mij betreft is het een aanrader!!

Over Poppersplaza

Arco Supplies is een bedrijf wat webshops exploiteert in non-food en open-minded lifestyle producten. De bekendste daarvan is onze webshop Poppersplaza.nl