snelle levering perfect verpakt

Alles prima verlopen

Score: 10

Supersnel geleverd eerlijk en betrouwbaar bestel alleen nog maar hier

Gewoon goed .

Score: 8

Geen toelichting aan te geven, was gewoon goed

Score: 8

snelle en discrete levering

Helemaal top

prima bezorgd

Score: 10

Al diverse malen artikelen bij Poppersplaza besteld. Altijd een snelle levering en de bestelde producten voldoen aan hetgeen omschreven word. Nog nooit problemen ondervonden dus gewoon 100 tevreden over de service

Score: 10

Ik bestel ongeveer elke maand een aantal flesjes poppers bij PopperPlaza en dit tot grote tevredenheid. Voor 16 uur bestelt is de volgende dag in huis, tot nu toe altijd goed gegaan. Levering is discreet.

Score: 7

er zijn wel wat producten die snel uitverkocht zijn - kunnen die, omdat ze zo populair blijken, niet groter ingeslagen worden?

Snelle sercice. Discreet verpakt

Alles prima

Supersnel... perfecte levering

Score: 6

Ik had het product beter verwacht, maar netjes afgeleverd en verzorgd

Score: 10

Mijn vriendje had gisteren heel veel plezier, ultieme genot zei hij. dank daarvoor. xxx

Score: 10

Goede service, snelle discrete levering, heldere communicatie over het leveringsproces en prima prijs kwaliteitverhouding

alles vlot verlopen

Score: 7

beoordeling zegt genoeg, verder geen commentaar

Score: 9

Heb voor het eerst bij u besteld en kan zeggen , dat mijn bestelling er keurig op de aangeven dag aan is gekomen De prijs vond ik ook redelijk , vandaar , dat ik zeker (als) ik iets nodig heb graag weer bij u bestel Vind het ook klasse , dat ik korting krijg , bij mijn volgende bestelling . mvg . Robert Selker .

Snelle levering top

Score: 5

beoordeling spreekt voor zich

Score: 10

Bestellen en volgende dag ontvangen netjes

Over Poppersplaza

Arco Supplies is een bedrijf wat webshops exploiteert in non-food en open-minded lifestyle producten. De bekendste daarvan is onze webshop Poppersplaza.nl