Score: 10

Ik bestel alleen maar van hier. Super blij ermee. Altijd wel goeie spul gehad.

Score: 2

niet tevreden met het levering en te weinig info eerste en ook de laatste dat ik bestel

Score: 10

Prima Netjes verpakt en supersnel geleverd.

Snelle levering, niet Alles altijd Voorradig

Alles goed en degelijk

Score: 8

Ik heb op 10-01-2017 een bestelling gedaan maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen Pakket volgen staat levering geleverd en getekend maar dat klopt niet ik heb niks ontvangen en dat is mijn handtekenig niet dat is maar een krabbeltje ? Ik wil dat jullie het zo vlug mogelijk oplossen Aub . Mvg

Score: 10

Niets toe te voegen aan uitstekend.

Score: 10

Fijne en correcte levering. Altijd op tijd nog nooit iets vervelends meegemaakt. Ga zo door. Richard

Perfect I love it

Score: 8

Goede service,snelle levering.

Score: 9

Ondamks de feestdagen ertussen toch nog supersnelle bezorging waardoor hele prettige feestdagen complimenten en kurig verstuurd

Score: 9

Ben heel erg tevreden met de service die u bied.Als er iets fout gaat ook buiten uw schuld bied u uitstekende service.Ik ben erg tevreden over u en raad u aan bij iedereen die behoefte hebben aan uw assortiment.Dank en een goed 2017.

Score: 9

Heerlijk genieten, komt langzaam binnen maar het resultaat is goed een aanrader

Score: 10

Bestelling keurig verpakt en discreet verzonden Snel ook, want de dag na de bestelling al in huis. Complimenten en nog korting ook voor de volgende keer. Dat is klantenbinding en zo mag het ook. Heel goed. Merel

Score: 10

Zeer tevreden met de produckten snelle levering goed verpakt.

Score: 10

wij zijn heel tevreden over jullie

Ben zeker tevreden..... overzichtelijke site en super snelle levering T O P

Score: 10

Snel gekregen na bestelling en het was nog wel de eerste keer dat ik bestelde dus echt top kan jullie shop aan iedereen aanraden

Heel goed...

Score: 10

Ja ben te vrede mee hoe als is gegaan Product ook goed

Score: 10

Super tevreden en altijd hele snelle levering

Score: 10

poppers besteld en door leveringsdienst thuis discreet afgegeven. poppers prima verpakt in noppenfolie en daarna in doosje waarbij loze ruimte nog opgevuld was met proppen papier zodat de kans op breken vrijwel nihil is. in doosje nog de rekening met een overzicht van de bestelde artikelen (makkelijk als je niet meer weet wat je besteld hebt) .

prima service

Score: 10

Zeer tevreden Goed spul snel geleverd

Over Poppersplaza

Arco Supplies is een bedrijf wat webshops exploiteert in non-food en open-minded lifestyle producten. De bekendste daarvan is onze webshop Poppersplaza.nl