Score: 10

Groot assortiment poppers. Bestelling gedaan voor 16.00 uur is de volgende dag in huis. Ik kies altijd voor de optie om de poppers in mijn brievenbus te ontvangen, tot nu toe is dat altijd op tijd en zeer discreet verpakt gedaan. Snel, simpel, discreet en betrouwbaar, precies wat ik zoek

Score: 6

viel wat tegen verwachte wat heftiger heb nog nooit op is er wat sterkers in de rolatie

Score: 10

Veel keus en snelle levering zeer correct.

Score: 10

Goede service als iets niet op voorraad is, alles altijd netjes verpakt. Kortom een zeer goed bedrijf

Score: 7

Sommige producten zijn niet zo sterk . Graag meer uitleg bij de producten zetten aub .

Score: 10

we hebben al vaker besteld en we kunnen alleen maar zegen top . Als je belt krijg je ook een goed antwoord. en de snellen levering is super . wij geven de site ook aan vrienden . ga zo door vriendelijke groet jan

Score: 10

Heb al diverse malen iets besteld bij Poppersplaza. Altijd snelle levering gehad en niet onbelangrijk, het de juiste producten en onbeschadigd. M.a.w. nooit problemen Prima

Score: 7

Alleen niet enthiousast over de nieuwe poppers in creme vorm, maar dat kan gebeuren voor de rest prima geregeld complimenten.

Score: 9

De levering is snel en informatie over het product is duidelijk.

Score: 10

Snelle en correcte levering. Een tevreden klant

helemaal top

Score: 7

Bij het mondkapje had ik graag een beschrijving gehad. Voor de rest ben ik te vrede

ja prima

Score: 9

Goede service zoals het hoort Top

Score: 9

ben tevreden over de producten die ik ontvang

Ja ben heel tevreden

Score: 10

Een vlotte levering van de bestelling. Netjes verpakt. Geen op- of aanmerkingen

Score: 7

Ja alleen een beetje onvriendelijke bezorger de rest is

Score: 9

Snelle service en vele keuze

Score: 8

Alles top, totdat het pakket in handen is van de enige echte slechtste PrutNL sorry PostNL. Echt nog nooit normaal een pakketje ontvangen van dat bedrijf

Score: 10

Prima site, goed zaken mee te doen.

Score: 9

ja dat kan wel maar dat is me teveel.

zeer tevreden

Score: 8

ja super

Over Poppersplaza

Arco Supplies is een bedrijf wat webshops exploiteert in non-food en open-minded lifestyle producten. De bekendste daarvan is onze webshop Poppersplaza.nl