Overzichtelijke en eerlijke shop

Uitstekende webshop. Samen met de expertise van de klantenservice uiteindelijk een aankoop gedaan. Snelle levering

Mooie urn besteld. Heel erg tevreden met het resultaat.

Echt topservice. Waar vind je dat nog.. denkt goed mee, eindresultaat werkelijk verbluffend. Sympathiek bedrijf!

Erg mooie urn. Nog mooier dan op de foto.

We zijn aangenaam verrast door de kwaliteit van de gouden vlinder urn. Hoewel de urn later aankwam door problemen bij PostNL was het voor ons heel bijzonder dat hij aankwam precies op het moment dat mijn vader, 2 jaar geleden, onwel werd en de dag erna overleed. Tot onze verbazing stond op de achterkant de naam van de artiest 'Geert Kunen'. Hoe toevallig gezien mijn vader ook Geert heette. Een mooi teken voor ons dat we de goede urn hebben gekozen.

Heeeeeeeeeeeeel dun!

Na een telefonisch onderhoud over de bestelling van een zilveren ketting heb ik gekozen voor een dun zilveren asketting. Snel besteld en binnen gekregen, maar de zilveren ketting is zo dun en licht dat mijn wederhelft daar niet de ashanger aan durft te hangen. We zijn beiden bang dat als de hanger door bewegen een paar keer heen en weer gaat de ketting gauw slijtage zal krijgen en snek zal breken. Deze ketting is leuk voor een klein licht hangertje maar niet voor een ashanger tot onze grote spijt

Prachtige vlinder urn

Ik had een urn nodig voor mijn overleden moeder. Bij Premium Urnen vond ik een hele mooie vlinder urn. Hij was snel binnen en in het echt was hij nog mooier dan op de foto. Echt een heel mooi aandenken.

Uitstekend!

Ontzettend fijn geholpen en advies gekregen. We zijn dankbaar en blij met de asketting die we hebben gekregen. Aanrader!

Complimenten aan de medewerkers van premium urnen voor de goed verpakken van de urn

Urn besteld en snel geleverd. In het echt is hij nog mooier dan op foto’s en filmpjes

Top service en snel geleverd!

Persoonlijk, meelevend en invoelend. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Urn is prachtig en fijne service

Toen ik de urn (van massief grenenhout in bal vorm) tegen kwam wist ik dat het die urn moest worden. In het echt is het ook echt prachtig. De klantenservice was erg prettig toen we nog een aantal vragen hadden.

Fijne communicatie

Ik ben fijn geholpen bij het vinden van de juiste urn, nogmaals bedankt!

Mooie urn

De urn is erg mooi en op tijd aangekomen

Prachtige biologische urn besteld. De verpakking was ook helemaal duurzaam. Heel erg blij mee

Goede, duidelijke website met een fijne klanten service die erg begripvol en snel reageert. Wat in een tijd van veel verdriet enorm fijn is. Bedankt voor de fijne service!

Snelle bezorging

Eergisteren een prachtige Geert Kunen urn besteld. Deze was al na 2 dagen geleverd. Super snel! Kan Premium Urnen aan iedereen aanraden.

Top service!

Ik heb een prachtige urn bestelt, en deze is snel geleverd. Ik heb van tevoren een persoonlijk gesprek gehad om mijn wensen te bespreken en wat er mogelijk is. Er wordt echt alle tijd voor je genomen. Ontzettend fijne service!

Prachtige vlinder urn binnen gekregen.

Was nog mooier dan op het filmpje en foto’s. Heel erg blij me

heel tevreden

prima service.

Vriendelijk en snel

Werd snel en vriendelijk geholpen met mijn vragen over urnen. Erg dankbaar voor de rust en het begrip in zo’n lastige periode. Ik raad iedereen die in deze lastige, maar onontkoombare situatie terecht komt aan om gebruik te maken van de diensten van Premium Urnen.

Prachtige urn

Snelle levering. Ik had nog een vraag aan de klantenservice, ben heel goed geholpen.

Zeer goede ervaring

Ik zag een urn gezien op de site waar ik een paar vragen over had. De zelfde dag nog reactie op mijn vragen en netjes geholpen. Heb de urn daarna meteen besteld en binnen 3 dagen was hij binnen. Hartstikke bedankt en zeker aan te raden!

Zeer goeie ervaring, kwaliteit is top

Prachtige vlinder urn besteld en snel geleverd gekregen. Urn zat goed verpakt. Premium Urnen kan ik zeker aan raden.

Goed product

Bestelde urn ondanks niet op voorraad keurig op tijd geleverd. Prijs is voor zo'n erg eenvoudige urn relatief hoog.

Prachtige urn

Mooie urn binnengekregen afgelopen week, een dierbare herinnering. Bedankt voor het meedenken en de goede service.

Vlot reactie op mijn vraag en na twee dagen al in huis, hartelijk dank!

Klantgericht!!

Afgelopen week een urn gekocht bij premium urnen. Ik verbaasde me over de snelle levertijd en de man waarmee ik belde was uiterst behulpzaam bij het proces. Ik wilde het daarom niet laten om even een review achter te laten. Bedankt voor jullie hulp, zodat wij eindelijk de urn gevonden hebben waar we al een tijdje naar zochten.

Francois HaverSchmidtwei 2

8914 BC Leeuwarden

Over Premium Urnen

Wij zijn een jong bedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige, stijlvolle urnen en herdenkingsproducten. Ons team begrijpt de gevoeligheid van het moment en streeft ernaar om families te ondersteunen met producten die zowel mooi als betekenisvol zijn. Bij Premium Urnen staan persoonlijke service en klanttevredenheid voorop. Wij zijn er trots op dat we van betekenis kunnen zijn in uw zoektocht naar de perfecte manier om uw dierbaren te herdenken. Troost - Herinneringen - Kracht