Goede producten

De bestelling kwam in 2 delen. Alvast ee deel gestuurd daar 2e artikel er niet was. Goed op de hoogte gehouden hierover. Bestel hier zeker nog eens.

Het is een zeer duidelijke site.

Snelle bezorging

Goed assortiment, goede prijs, snelle verzending en bezorging.

Geweldige nieuwkomer voor onze viervoeters!

Meedenkend bedrijf, snelle levering, kundig en eerlijke prijzen!

Snelle leveringing

Snel in huis

Mooie aanbieding en snelle levering

Kreeg een mail met een mooie aanbieding. Deze gelijk besteld en snel geleverd gekregen

Snelle levering, goede producten. Aanrader

Snel, praktisch en vriendelijk contact

Snelle levering goede aanbiedingen

Klantenservice is top

Ze staan je netjes te woord komen met een oplossing en helpen je heel vriendelijke. Thomas bedankt voor je hulp

Super!!!

Makkelijk en overzichtelijk bestellen, beste prijzen, snel en verzorgd verzonden. Ik ben nieuw en ga hier zeker weer bestellen!

Snelle levering en mooie prijzen

Super Tevreden!

Goedkoopste aanbieder van het product wat ik zocht, en snel ontvangen...dus Super Tevreden!

Snel geleverd, goed product ,werd goed op de hoogte gehouden wanneer het product geleverd zou worden

Snelle levering, mooie prijs!

Ik heb de levering binnen een paar dagen mogen ontvangen en de prijs is de laagste die ik kon vinden. Geweldig dus!

Alles was makkelijk

Was snel besteld. Ik was vergeten mij huisnummer op te schrijven en was snel gebeld om het te vragen. Bestelling was volgende dag via post nl geleverd.

Gewoon goed en niet duur !

Prettige site heel overzichtelijk en kwaliteit producten voor een scherpe prijs ,en niet te vergeten je wordt netjes op de hoogte gehouden van de bestelling .

Snelle levering en product ook goedkoper

Te laat bezorgt

De pakketje zou de volgende dag bezorgt worden stond ook op de app maar toch 5 dagen later

Super snel bezorgen

Jammer genoeg dat onze Cheff is overleden aan ouderdom. Hij was 14jaar en 11 maanden

Snel geleverd en mooi product. Heel tevreden.

product niet ontvangen, wel voor betaald

Netjes

Koninginneweg 155 A3

1075 CN Amsterdam

Over Milo

Milo is een snelgroeiende online dierenwinkel gespecialiseerd in A-merk hondenvoer, kattenvoer en apotheekproducten. Onze missie is om de meest klantvriendelijke dierenwinkel van Nederland te zijn. Dit doen we met een fijne website, een assortiment van de hoogste kwaliteit en een ongeëvenaarde klantenservice. Zo winkel jij met een goed gevoel en krijgt jouw huisdier precies wat hij of zij nodig heeft. Bestellingen op werkdagen voor 22:00u heb je morgen in huis (maandag t/m zaterdag). Hierbij kan je zelf kiezen tussen PostNL, DHL, een pakketpunt of avondbezorging. Ook kan je bij ons 365 dagen gratis retourneren. Heb je een vraag of ben je op zoek naar advies? Je kan met ons bellen, chatten en e-mailen, we spreken je graag! We zouden het ontzettend fijn vinden als je een review of beoordeling achterlaat. Zo maken we onze service steeds beter en help je ook andere baasjes!