Scherpe prijzen, snelle en nette verzending. Top!

Beter kan niet

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Afhandeling was snel en correct. Op mijn vraag over korting ivm aanmelding boor de nieuwsbrief werd eveneens snel en vriendelijk gereageerd en gehandeld. Voor herhaling vatbaar.

Goede ervaring

Ondanks dat mijn katten redelijk gevoelig zijn reageren ze goed op dit pilletje, we zijn nu 4dagen verder en ik zie geen negatieve bijwerkingen. Na 4-6 uur zagen we de eerste vlooien al dood op de grond liggen. 24uur verder zijn m'n katten gestopt met krabben en hebben geen last meer van vlooien. Helemaal toppie :)

Goede prijs, snelle leverinh

Gorde service

Goed geholpen als er een probleempje is

Uitstekende website

Producten zijn aantrekkelijk geprijsd en worden snel en vlekkeloos geleverd.

Echt top goede snelle service lage prijzen top

Goedkoop en snel

Heb hier bestelling geplaatst A omdat het goedkoop was/is en B snelle levering. Top ga zo door

Dit was de 1e bestelling voor ons bij Milo en zijn zeer tevreden. De site is duidelijk, ze waren de goedkoopste voor deze renske brokken en de levering was zoals aangegeven, de dag erna.

Snelle levering. Goede service.

Onze kat Lily kreeg eerst altijd pipet.s. Dat werkte niet meer goed genoeg. . Nu met deze pillen gaat het perfect. Geen vlooien meer gezien. Erg blij mee.

Helemaal top

Snel besteld, verzending top en snel in huis

perfect

inderdaad snel geleverd en jullie zijn goedkoper met wat ik besteld had alsnin de dierenwinkel

Prima webshop

Snel duidelijk

Super snel

Werkelijk super snele levering, top.!

Goed product en fijne korting, snel geleverd

Super levering!

Had alles de dag erna binnen zoals beloofd! Dat is heel fijn dat is helaas niet overal zo.

Super fijne side, snelle bezorging

Mooie deals, snelle bezorging

Goed netjes en snel

Snelle reactie op mijn vraag of bij mijn vraag over mijn abbo toen er iets op de site niet duidelijk was.

Alles volgens afspraak

Abonnement werkt goed

Super klantenservice

Thomas was erg behulpzaam en klantvriendelijk Ik ga hier zeker vaker bestellen Wat ik ook echt een super voordeel vind , is dat ze een stuk lager in prijs zitten dan elders. En dat is vandaag de dag toch wel erg fijn zo blijft het nog enigszins betaalbaar. Alles is al zo duur

Mijn bestelde product heb ik snel mogen ontvangen, prima service en mooi aanbod!

Prima bedrijf

Goed product, zeer snelle levering. Bedankt

"Normaal": bestellen en afleveren zonder problemen. Zoals t hoort. Geen bijzonderheden.

Koninginneweg 155 A3

1075 CN Amsterdam

Over Milo

Milo is een snelgroeiende online dierenwinkel gespecialiseerd in A-merk hondenvoer, kattenvoer en apotheekproducten. Onze missie is om de meest klantvriendelijke dierenwinkel van Nederland te zijn. Dit doen we met een fijne website, een assortiment van de hoogste kwaliteit en een ongeëvenaarde klantenservice. Zo winkel jij met een goed gevoel en krijgt jouw huisdier precies wat hij of zij nodig heeft. Bestellingen op werkdagen voor 22:00u heb je morgen in huis (maandag t/m zaterdag). Hierbij kan je zelf kiezen tussen PostNL, DHL, een pakketpunt of avondbezorging. Ook kan je bij ons 365 dagen gratis retourneren. Heb je een vraag of ben je op zoek naar advies? Je kan met ons bellen, chatten en e-mailen, we spreken je graag! We zouden het ontzettend fijn vinden als je een review of beoordeling achterlaat. Zo maken we onze service steeds beter en help je ook andere baasjes!