Perfect 10

Goed kwaliteit, snelle levering

Snelle service leuke site moet me er eigenlijk nog diepen in verdiepen mijn beesten krijgen speciaal voer worden anders heel ziek

Goed!

Was een nieuwe klant en de bestelling werd erg snel verzonden. Prima!

2 artikelen besteld en volgens afspraak op de afgesproken dag geleverd.

Zeer goede webshop

Zeer goede webshop met een uitgebreid assortiment en goede prijzen. Kwaliteit en bezorging zijn ook erg goed, top!

Fijne webshop, vriendelijk bedrijf, snelle levering. Wij zijn erg tevreden!

Snel, duidelijk

Scherpe prijs, snelle levering.

Goede service en zeer te vrede over de producten

perfect

snelle en prima service

Een prima bedrijf

Snelle levering, prima prijs voor bestelde product. Ben zeer tevreden

goed en snel

Zou graag het assortiment zien uitgebreid, met bv Royal Canin droogvoer voor katten

Zeer tevreden over het product, de mogelijkheid van automatische herhaalopdracht en steeds correcte bezorging

Superblij met de prijs en ook met de supersnelle levering.

Heel prettig

Fijne webwinkel en geweldig dat je een optie hebt voor een abonnement, het eten is altijd optijd en ik hoef me geen zorgen meer te maken als ik weer eens te laat ben met bestellen dat het voer op tijd bezorgt is. Fijn voor chaotische mensen zoals mij.

Ik heb voor het eerst een bestelling hier gedaan toen ik erachter kwam dat ik wat was vergeten te bestellen heb ik een mailtje gestuurd en ik kreeg al snel een mailtje terug en heb ik nog snel erbij kunnen bestellen wat ik vergeten was en het kwam de volgende dag al binnen

Prima!!

Xx

Goed en snel geleverd

‘‘s middags Ad Tab besteld en de volgende morgen al geleverd.

Snel en vriendelijk

Overzichtelijke site. Snel gevonden wat ik zocht.

Fijne site, ik kon makkelijk vinden wat ik nodig was en had het product snel in huis!

Super goede service.

Ondanks de problemen door de koeriersdienst een goede afhandeling van het probleem. Zeer positieve ervaring.

Goedkoper dan elders en snel geleverd.

Top service, snel bezorgd!

Goede prijzen. Bestellingen komen netjes verpakt, bestel je vandaag morgen is je bestelling thuis!

Milo is telefonisch zeer goed te bereiken. En , er wordt naar je geluisterd. De service is top!!! 1e klas assortiment wat steeds meer uitgebreid wordt

Goede prijzen, uitgebreid assortiment

Op zoek naar een goed werkend middel kwam ik op deze site terecht. Prijs was goed en de levering was gelukkig snel. Goede communicatie over levering!

snelle en goede service

de levering was snel en het product was goedkoper dan elders

Koninginneweg 155 A3

1075 CN Amsterdam

Over Milo

Milo is een snelgroeiende online dierenwinkel gespecialiseerd in A-merk hondenvoer, kattenvoer en apotheekproducten. Onze missie is om de meest klantvriendelijke dierenwinkel van Nederland te zijn. Dit doen we met een fijne website, een assortiment van de hoogste kwaliteit en een ongeëvenaarde klantenservice. Zo winkel jij met een goed gevoel en krijgt jouw huisdier precies wat hij of zij nodig heeft. Bestellingen op werkdagen voor 22:00u heb je morgen in huis (maandag t/m zaterdag). Hierbij kan je zelf kiezen tussen PostNL, DHL, een pakketpunt of avondbezorging. Ook kan je bij ons 365 dagen gratis retourneren. Heb je een vraag of ben je op zoek naar advies? Je kan met ons bellen, chatten en e-mailen, we spreken je graag! We zouden het ontzettend fijn vinden als je een review of beoordeling achterlaat. Zo maken we onze service steeds beter en help je ook andere baasjes!