uitstekend

supersnelle levering prima bedrijf.

Zeer net en vriendelijk

Er werd niet de volgende dag geleverd maar kreeg een keurige mail met de nodige excuses dat het niet lukte. Nou dat heb ik nog nooit gehad van een bedrijf terwijl dit regelmatig gebeurd.

Snelle levering van een prima product

Snelle levering!

Prima, jammer dat jullie geen Jarco hondenvoer verkopen dan had ik alles in 1

Goede ervaring

Ze doen wat ze beloven. Ptettige prijzen !

Prima communicatie en prijs

Prima communicatie en prijs

1 x besteld en ontvangen 2 x factuur klarna

Ik heb een product gekocht en geleverd gekregen. Tot zover prima echter, van klarna krijg ik 2 betaalverzoeken voor dit ene artikel. Ik heb hierover milo een bericht gestuurd (foto) en de oplossing die wordt bedacht is contact opnemen met klarna, hoezo moet ik dat doen? Bovendien, wel eens geprobeerd om bij klarna een klacht in te dienen? Oorspronkelijk 2 sterren. Dankzij de i spanningen van de klantenservice (Thomas) Opgewaardeerd

Snelle levering en betaalbaar

Goedkoper dan elders en snelle bezorging.

Vlooien spul besteld, dag later al geleverd.

Ik bestelde pipetjes voor mijn 2 kittens en 1 volwassen kat, het werkte bij alle 3. Voorheen geen enkel pipetje dat werkte bij mij 3 katten

Super ervaring

Half tien 's avonds besteld, volgende ochtend bezorgd. Heel fijn. Ook goede prijzen en netjes verpakt dus alles super

uitstekend

scherpe prijs, snelle levering

Goed geregeld

Alles zelf kunnen regelen

goede kwaliteit

Prima kwaliteit, katten zijn er dol op. Stipte Levering

Perfect naar de wens van de klant

Never change a winning team!

Günstig und schnell

Ware top, schneller Versand, Preis unschlagbar.

Netjes

Keurig op tijd Goede prijs Gedaan wat is beloofd

Fantastic!

Super fast shipping as advertised. All good.

Goede prijs kwaliteit verhouding.Product de verpakking legende dag in huis.Perfect.

Vectra3D hiond

Goeie ervaring met Mio. Vectra3D besteld en binnen 3 dagen geleverd en bezorgd. Alles prima in orde.

Goede prijs, snelle levering.

Product werd snel geleverd.

Ik ga bij jullie vaker bestellen

Snelle levering en duidelijk wanneer...

De goede verpakking en tijdige levering zijn een groot pluspunt.

Koninginneweg 155 A3

1075 CN Amsterdam

Over Milo

Milo is een snelgroeiende online dierenwinkel gespecialiseerd in A-merk hondenvoer, kattenvoer en apotheekproducten. Onze missie is om de meest klantvriendelijke dierenwinkel van Nederland te zijn. Dit doen we met een fijne website, een assortiment van de hoogste kwaliteit en een ongeëvenaarde klantenservice. Zo winkel jij met een goed gevoel en krijgt jouw huisdier precies wat hij of zij nodig heeft. Bestellingen op werkdagen voor 22:00u heb je morgen in huis (maandag t/m zaterdag). Hierbij kan je zelf kiezen tussen PostNL, DHL, een pakketpunt of avondbezorging. Ook kan je bij ons 365 dagen gratis retourneren. Heb je een vraag of ben je op zoek naar advies? Je kan met ons bellen, chatten en e-mailen, we spreken je graag! We zouden het ontzettend fijn vinden als je een review of beoordeling achterlaat. Zo maken we onze service steeds beter en help je ook andere baasjes!