Hele snelle en goede service

Ze beantwoorden je zo snel mogelijk ook al is het via mail of telefoon. Ze bezorgen alles op tijd.

Super snelle levering

Super snelle levering wij hebben ons bestel plek gevonden

Duidelijk track& trace snelle levering

Eerste keer Milgebruiker. Duidelijke website. Bestelling geplaatst, direct bericht wanneer bezorgd zou worden en hoe.

Bestellen ging makkelijk en is super snel binnen.

Excellent in every way!

Excellent pricing, excellent service, excellent contact and excellent delivery time. I will only be using Milo from now on. I’m happy to have found this website! '

snel en betrouwbaar

snel en betrouwbaar

Wel goed alleen bezorger niet

Bezorgdienst legde t pakje onderin de hal. Dat is niet de bedoeling

Besteld en binnen 2 dagen in huis!! Ik kreeg een mail omdat ze zich verontschuldigen dat het 1 dag later bezorgd zou worden . Dat vind ik service .

Fijne website, makkelijk om een vorige bestelling in te kijken of te herhalen. Zeer snelle en nette bezorging. Erg tevreden.

Goede corespondentie

Een goede vlotte bestelling en goed thuis ontvangen

Snelle levering, goed product

Het product helpt geweldig, mijn teckel heeft helemaal geen last meer van parasieten of teken.

Prima en snelle service

Eerste ervaring met Milo is prima. Volgende bestelling ook weer via hen

Precies zoals bedoeld

Alles snel afgeleverd en precies zoals bedoeld en zou Milo zeker aanbevelen aan andere honden en katten liefhebbers

Super eerste ervaring!

Eerste keer besteld. Super snelle levering. Voor herhaling vatbaar!

uitstekend

zeer snelle levering en duidelijke website.

Mijn ervaring is prima hoor.

Alleen een beetje jammer dat ik geen goeie kattengrit kon vinden. Maar verder prima hoor! Ik zocht namelijk een andere toediening van een vlooienmiddel want mijn katten hebben een hekel aan die pipetjes, waardoor het vaak half in hun vacht kwam en niet goed werkte. Dus ik ben heel blij dat ik het nu in tabletvorm kan toedienen. Gewoon door hun eten prakken en het gaat ongemerkt naar binnen. Katten blij, ik blij.

Uitstekend!!

Prima assortiment, prima prijzen en snelle levering.

Mijn bestellingen zijn niet bezorgd medewerker Thomas heeft me goed geholpen!! Ik kreeg meteen een terugbetaling. Goede snelle service

Fijne prijs en snel bezorgd

Ik kende Milo nog niet, maar mijn eerste bestelling ging perfect. Snel in huis, goede service

Snel bezorgd!

Hond is gek op de renske zalm hartjes!

Snelle levering en goedkoop

Vectra 3d besteld. Werkt super goed

Goedkoopste van het land en snel geleverd

De goedkoopste leverancier van het voer voor onze viervoeter, die heel toevallig Milo heet. Snelle levering

Mee denken voor oplossing

Mijn hond heeft medisch probleem wordt hier voor behandeld. Er is meegedacht voor welk soort brokken het beste voor hem zijn

Heel keurig

Snelle levering, goed verpakt tegen eventueel beschadigen.

Niet bizonder

Het produkt openen ging lastig en omslachtig en 1 moest ik weggooien

Koninginneweg 155 A3

1075 CN Amsterdam

Over Milo

Milo is een snelgroeiende online dierenwinkel gespecialiseerd in A-merk hondenvoer, kattenvoer en apotheekproducten. Onze missie is om de meest klantvriendelijke dierenwinkel van Nederland te zijn. Dit doen we met een fijne website, een assortiment van de hoogste kwaliteit en een ongeëvenaarde klantenservice. Zo winkel jij met een goed gevoel en krijgt jouw huisdier precies wat hij of zij nodig heeft. Bestellingen op werkdagen voor 22:00u heb je morgen in huis (maandag t/m zaterdag). Hierbij kan je zelf kiezen tussen PostNL, DHL, een pakketpunt of avondbezorging. Ook kan je bij ons 365 dagen gratis retourneren. Heb je een vraag of ben je op zoek naar advies? Je kan met ons bellen, chatten en e-mailen, we spreken je graag! We zouden het ontzettend fijn vinden als je een review of beoordeling achterlaat. Zo maken we onze service steeds beter en help je ook andere baasjes!