Van te voren gemaild om zeker te zijn dat we de juiste maten zouden doorgeven en maar goed ook anders was dat niet gelukt! Meteen de een duidelijke en vriendelijke reactie! Erg tevreden!!

Alles goed duidelijk,snelle levering toppie

East peasy

Zo makkelijk en goed materiaal!

Super bedrijf

Mooie dakramen voor een hele goede prijs En super snel geleverd

Prima service voor uitstekende prijs

Prima producten voor schappelijke prijzen en ook snel geleverd

Rolgordijn voor velux dakraam te kort!

Rolgordijn voor velux dakraam besteld. Keurig via de codes die op het raam staan. Oude (originele) raambekleding eraf gehaald en deze van dakraam.nl erop gemonteerd. Blij dat alles gelukt was, maar dat was van korte duur. Bij het dichtdoen van het gordijn 5 cm te kort. Bericht gestuurd, nooit op gereageerd Nu kan ik nog niet lekker slapen na mijn nachtdienst……

Top gordijnen

Goede verduisterende rolgordijnen voor je dakramen. Mooie en goede horren tegen insecten.

Naar verwachting

Snelle levering en dakraam is uitstekend Voor goede prijs

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk ,behulpzaam,meedenken en snelle levering van dakraam en rolgordijn

zeer goede levering

Direct na de bestelling is contact opgenomen met een gunstig aanbod. Binnen 1 week zijn 2 dakramen geleverd.

Zeer prettig

Goede communicatie , advies en efficiënt

Erg goed

Ik ben vriendelijk geholpen en het werd snel bezorgd

Geweldige service.

Bestelling geplaatst van enkele dakramen, horren, rolgordijnen en aftimmeringen om alles netjes af te werken. Geen probleem en alles netjes bezorgd door vriendelijke chauffeur van hun eigen bezorgdienst. Top service!

tevreden met onze nieuwe dakrZeeramen

Zerr tevreden met onze nieuwe dakramen ook kwa prijskwaliteit en netjes afgeleverd ik raad dit aan.

Al 4x ramen besteld. Supersnel. Perfect materiaal. Goedkoop. Winstar! Beter dan Velux ivm poetsen van buiten.

Geweldig.

Prima dakraam van een goede kwaliteit volgens mijn klusteam, daarbij een stuk aantrekkelijker geprijsd dan die van de concurrentie en snel geleverd. Wat wil je als klant nog meer !!

Goede kwaliteit, snelle levering

Bestelling was makkelijk te plaatsen, snelle levering en goede kwaliteit

Mooie rolgordijnen

Hele mooie rolgordijnen voor je dakraam. Passen perfect en zijn mooi. Ook de horren die we erbij hebben gedaan. Zitten goed en er komt geen vlieg meer binnen.

Super blij met de dakramen

Ik ben zeer tevreden met mijn dakramen goede kwaliteit en zien er net zo uit als op de foto en makkelijk te plaatsen

Van A tot Z goed geregeld!

Toe aan een nieuw dakraam. De bestelling met advies van de verkoper van Dakraam.nl geplaatst en dezelfde week nog geleverd door de eigen bezorgdienst met een hele vriendelijke chauffeur. Van bestellen tot levering helemaal tevreden!!

Super en zeer snel. Heel vriendelijk!!

Super snel geleverd en super vriendelijk. Een aanrader. Ook kwa prijs!!!

Goed geregeld. De chauffeur zette het dakraam zelfs nog binnen

Makkelijk bestellen, nette prijs, prima service

2 dakramen besteld compleet met gootstukken en vochtwerende folie. Geleverd volgens afspraak met eigen bezorgdienst. Bleek dat de vochtwerende folie niet nodig te zijn, heb ik deze terug mogen sturen en mijn geld snel teruggestort gekregen

Toppie

Super fijn geholpen. En mooi op tijd geleverd volgens afspraak, en dat ook nog voor een hele goeie prijs

pretig personeel, goede kwaliteit

Mooie dakramen, vergelijkbaar met velux alleen dan veel goedkoper. Waren zo geinstaleerd!

De Stek 11

1771 SP Wieringerwerf