Great service

Always liked the products. The blazera/jackets should stick to their sizes. But should be a little bit more tailored like the shirts

Mijn lievelings overhemden

Webshop werkt niet zoals je verwacht. Dus ik filter op maat 40 maar toch krijg ik producten niet in maat 40 ??? Okee ik heb ze zelf handmatig gezocht en toegevoegd aan winkelwagen, ik bestelde, en ze komen niet aan. Niet op voorraad dus... En dat is wel jammer want ik vind COG echte goede merk waar iedereen naar vraag dus ik geef door welke merk en waar ze kunnen bestelen.. Dus werk aan jullie webwinkel het loont !

• Service

Beste Pavel, Bedankt voor uw review. Het punt ten aanzien van het filter is bij ons bekend en onze developers werken momenteel hard aan het oplossen van dit issue. We vinden het spijtig om te lezen dat u onze service als onvoldoende heeft ervaren. Uit uw order van 4 hemden hebben wij er 3 uitgeleverd, helaas kan het in een drukke sale periode voorkomen dat een artikel uitverkocht raakt. Wij hebben vanuit Customerservice getracht u hierin te begeleiden door u hier diezelfde dag over te informeren. Ondanks dit alles zijn wij blij te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit en wensen wij u veel plezier bij het dragen van onze hemden! Team Circle

Mooie hemden

Ben al 15 jaar trouwe klant als ik een hemd van 10 jaar oud uit de kast haal dan is het juist of hij uit de verpakking komt.Ik ben voorstander van de 100% iets zwaardere katoen maar staat er niet altijd bij vermeld is soms dan lichtere katoen en dan moet ik die retourneren en kost mij dan 18 euro van uit België maar retour is geen probleem maar wordt altijd perfect afgehandeld zou nooit geen andere meer willen

• Service

Beste Dany, Trouwe klanten moeten we koesteren en fijn om te lezen dat u er ook één van bent. Om u in de toekomst nog beter te kunnen helpen zouden wij uw bestelling vooraf graag per mail ontvangen om u het beste advies te kunnen geven over de stofdikte zodat u niks hoeft te retourneren. Dank voor uw prachtige recensie. Team Circle

Top Service, top Qualität

Die besten Hemden mit super Schnitt und ausgefallenem Design.

In een woord top.

Mooie hemden en gemakkelijk in onderhoud.

Fast and accurate delivery

Fast delivery and excellent customer service when a parcel was delivered somewhere else (due to an error with postage services)

Dear Tom, We are very happy that we could provide you the service to solve the problem. Enjoy your purchase! Team Circle

Afwerking, kwaliteit en details tot in de finesse doorgevoerd!

Het bestaat dus nog!! Een merk met een gemiddelde prijs, maar betere stoffen, beter afgewerkt en tot in de puntjes gedetailleerd met de beste onderdelen. Daar zouden verschillende exclusieve merken jaloers op moeten zijn.

• Service

Beste Nijs, Dankjewel voor deze prachtige review en opsteker voor ons werk! Team Circle

Top walkshort!

Onlangs een walkshort besteld. En wat voor top short is dit!! Perfecte pasvorm. Fijne stretch in de short waardoor hij leker soepel zit. Heeft ook nog een heel handig geldzakje in de broekzak.

• Service

Beste Mark, Ondanks het vele mobiel betalen toch handig om wat muntgeld op zak te kunnen hebben! Team Circle

Prachtige shirts, perfecte kwaliteit en juiste fit

X

Vakmanschap is meesterschap

Bestel hier diverse kledingstukken, altijd snel geleverd, correcte prijzen en vriendelijke, directe service. Zeker een aanrader!!

• Service

Beste Anthony, dankjewel voor jouw enthousiasme, het blijft natuurlijk ons doel om waar het kan te blijven verbeteren maar wij worden hier wel heel blij van. Team Circle.

Luxe overhemden die perfect aansluiten

Circle verkoopt overhemden die perfect aansluiten op het lichaam, bij andere merken heb ik op de rug nog wel eens wat stof over dus heel blij dat het hier wel kan. Er is voor ieder wat wils, ook als je net zoals ondergetekende meer van de effen business hemden en simpele dessins bent. De extra knopen op het manchet en de dessins ook aan de binnenkant geven het geheel altijd een wat luxere uitstraling. Blij mee!

• Kwaliteit product

Beste Ruben, dankjewel voor jouw uitgebreide review over de pasvorm want dit is precies wat wij bij Circle of gentlemen nastreven samen met de luxe uitstraling van onze collectie. Team Circle.

Prachtige kwaliteit!

Eerst 1 chino broek gekocht maar al snel meer kleuren. Wat een mooie kwaliteit stof en de pasvorm is perfect.

• Kwaliteit product

Beste Karien, wat fijn om te lezen, de winterkleuren komen eraan en de pasvorm blijft hetzelfde. Team Circle.

Baronieweg 13

5321 JV Hedel