Vakkundig, snel en vriendelijk

Vanaf het begin duidelijke communicatie, korte lijnen, uitvoeren wat er beloofd is. Vriendelijke medewerkers aan de telefoon. goede vriendelijke professionele technici voor het installeren. Echt heel tevreden.

Professioneel, vriendelijk en een goed advies

Het was prettig dat Bartek even langskwam om de situatie te bekijken en daarover advies te geven. Het verdere contact, zowel met betrekking tot mijn vragen als de installatie, is soepel verlopen. Aangezien we de elektrische auto nog niet hebben ontvangen, kan ik de laadunit op dit moment nog niet beoordelen.

Prettige ervaring met zowel sales als de monteurs die bij ons thuis kwamen.

Eerste contact was met sales, keurig uitleg en aanwijzingen gekregen van de verkoper om tot de juiste keuze t.b.v. het ombouwen van onze meterkast te komen. Duidelijk verhaal en prijs technisch zeker aan te raden. Vervolgens kwamen er twee monteurs netjes op tijd. Deze monteurs hebben de aanleg heel netjes gedaan in zowel de meterkast als buiten. Vooraf gaf één van de monteurs uitleg over welke telefoon apps ik moest installeren en na installatie ons keurig netjes door de afronding heen geholpen. De monteurs hebben na montage alles keurig netjes en werkend achtergelaten. Wij zijn dus super tevreden over Zync Duurzaam.

Zync heeft ontzettend goed geholpen

Zync heeft ontzettend goed geholpen met het installeren van een thuislaadpaal. Van te voren zag ik er best tegen op, o.a. welke paal kies ik, alle werkzaamheden aan mijn meterkast etc. Zync heeft ervoor gezorgd dat alles heel erg is meegevallen. Ze adviseren snel en duidelijk voorafgaand en de installatie ging heel vlot en netjes. Ontzettend blij met het resultaat!

Offerte en installatie snel geregeld

Alles was snel geregeld en geïnstalleerd. Communicatie met Bartek was goed en duidelijk. Ook installatie op locatie netjes verzorgd. Bedankt!

Vakkundig en snel

Hier snappen ze wat de klant graag wil.

Snelle service. Goede communicatie en duidelijke uitleg over alles. Heb je vragen staan ze altijd voor je klaar en staan ze je goed te woord

Snel en keurig geplaatst

Aardige gasten die snel en doeltreffend werkten. Alles netjes achtergelaten.

Snel en vakkundig geplaatst

Vanaf het begin van het traject wallbox aanschaf, duidelijke communicatie vanaf ZYNC. Voor ons ook de stoppenkast vervangen naar 3 fase. Alles volgens afspraak uitgevoerd. Monteurs waren netjes optijd. En hebben het werk netjes gedaan. 1 woord top!

Simpelweg top!

Enorm goed contact gehad met Bartek, die mij alle belangrijke punten vertelden over de airco. Recent eentje bij ZYNC aangeschaft en hartstikke veel plezier van! Ik raad het iedereen aan!

Super service en installatie

Werd professioneel geholpen met mijn vragen en heb nu een goedwerkende warmtepomp bij mij thuis! Echt aan te raden!

Echt een top bedrijf! Het personeel op de binnendienst heeft mij geweldig geholpen en alles goed uitgelegd. De installateurs waren heel erg ervaren, vriendelijk en ze werken heel netjes!

Beter kan niet

Dit bedrijf heeft me verrast, enorm vriendelijke medewerkers die echt meedenken en altijd een stapje meer zetten. Na offertes te hebben vergeleken kwamen ze qua gevoel en prijs het beste uit de test. En die verwachtingen hebben ze waar gemaakt!

Enorm fijn! Echt een aanrader!!!

In de zoektocht naar een warmtepomp bij ZYNC terecht gekomen. Enorm duidelijk en goed advies, ze kwamen zelfs op locatie… De installateurs snapten volledig waar ze mee bezig waren en hebben de klus netjes afgerond, wij besparen nu flink met de hybride warmtepomp. Ook is het fijn dat ze veel meer dan warmtepompen aanbieden, de rest ga ik ook hier bestellen tzt.

Alles conform afspraak, snelle installatie, goede service-desk.

Van begin tot einde top geholpen.

Van begin tot einde top geholpen. Van een goede prijs, tot een goede afwerking bij de installatie.

Ontzettend fijn bedrijf

Ontzettend fijn bedrijf. Scherp tarief en duidelijk offerte. Offerte was ook snel ontvangen. Binnen 2 weken werd de laadpaal al geplaatst door erg vriendelijke installateurs. Duidelijke app om inzicht te krijgen. Zeker een aanrader!

Wat een professioneel bedrijf

Wat een professioneel bedrijf. Alles werd kundig en snel aangesloten door 2 vriendelijke en uiterst bekwame vakmensen, die uiterst zorgvuldig en netjes werken. Zelfs het kruipluik, waar ze in moesten om een een kabel te trekken werd meteen teruggeplaatst. Ook namen ze alle tijd om de mogelijkheden en werking van de laadpaal en app uit te leggen. Alles werkt uitstekend en ik raad Zync laadpalen.nl aan iedereen aan. Bedankt voor de fijne ervaring.

Duidelijke en snelle communicatie...

Duidelijke en snelle communicatie vooraf, fijn dat de monteurs snel konden komen. Vriendelijke monteurs die netjes werkten en snel klaar waren. Niks op aan te merken!

Aanrader!

Prijs en kwaliteit zijn uitstekend. Van A tot Z goed geholpen door de mannen van ZYNC!

Meer dan tevreden!

Super blij met de goede service van Joost. Erg vriendelijke en meedenkend.

Ik ben goed geholpen door ene Jossa

Ik ben goed geholpen door ene Jossa, ik raad dit aan!

Goed personeel en ik werdt goed...

Goed personeel en ik werdt goed behandeld

Super goeie service

Super goeie service. Werd snel geholpen en goed ge�nformeerd. Als ik vragen had, kon ik altijd bij ze terecht.

ZYNC een aanrader!

ZYNC een aanrader! Bedrijf kwam op het afgesproken tijdstip. Dacht mee met tijdens het installeren en gaf duidelijke uitleg bijd e te installeren apps. Alles werd keurig opgeruimd en binnen 45 min. was de installatie voltooid.

Tielsestraat 92 A

4043 JT Opheusden

Over ZYNC Duurzaam

Bij ZYNC Duurzaam draait alles om het slimmer maken en 'vergroenen' van jouw huis. Ons bedrijf, opgericht door een team van experts op het gebied van duurzaam wonen, zet zich al meer dan 5 jaar in om dit te faciliteren bij onze klanten. Of je nu wel of niet thuis bent, onze producten bieden de vrijheid en het gemak om jouw huis altijd duurzaam te houden. Maar we bieden meer dan alleen producten. Bij ZYNC Duurzaam streven we naar een uitgebreide service, van deskundig advies en vakkundige installatie tot aan voortdurende ondersteuning, die je energie geeft!