ZYNC een aanrader!

ZYNC een aanrader! Bedrijf kwam op het afgesproken tijdstip. Dacht mee met tijdens het installeren en gaf duidelijke uitleg bijd e te installeren apps. Alles werd keurig opgeruimd en binnen 45 min. was de installatie voltooid.

Dit geeft ENERGIE!

Prima informatie, goed meedenken, snelle plaatsing en vriendelijke behandeling.

Uitstekende service.

Proces aanschaf van een nieuwe warmtepomp uitstekend verlopen via Zync. Goed geholpen door het personeel en snel contact. Goed bereikbaar tijdens het hele aanschafproces. Zeer aan te raden!

Vriendelijk en laagdrempelig

In mijn zoektocht naar zonnepanelen stuitte ik op Zync. Het hele proces liep top: makkelijke communicatie, duidelijke info en altijd een vrolijke medewerker aan de telefoon en aan de deur. Ze liggen nu een paar weken, het terugverdienen kan beginnen :)

Een tevreden klant

Ik had behoefte aan een thuisbatterij en na bij een aantal bedrijven een offerte bekeken te hebben, kwam ik uit bij Zync. Uitstekende prijs en kwaliteit! De service bleek ook goed te zijn. Goed geholpen bij het bestellen en ook bij het plaatsen een vriendelijke monteur aan de deur. Zeker een aanrader!

Snelle en goede service

Snelle en goede installatie met oog voor de wensen van de klant.

Aanrader!

Na uitgebreide info verzameling en meerdere gesprekken en offertes grkozen voor ZYNC. Alles wat in het voorgesprek was besproken klopte bij installatie. Ook de flexibiliteit m.b.t. wijzigingen in de bestelling was zeer prettig. Ook was de termijn waarop ge�nstalleerd kon worden in vergelijking met andere leveranciers het snelst, binnen 14 dagen na opdracht. De installatie zelf was binnen twee uur gerealiseerd door twee bijzonder kundige monteurs. Er werd bijzonder netjes gewerkt. Kortom een aanrader.

Snelle levering, goede prijs

De laadpaal werd snel geleverd en voor een goede prijs. Aardige monteurs en keurig de bestrating teruggeplaatst en schoon opgeleverd.

Super bedrijf in voorbereiding en...

Super bedrijf in voorbereiding en uitvoering. Heel correct en juist met afspraken, denken heel goed mee. Ontzorgen compleet. Ook het straatwerk ligt er weer super netjes in.

Dynamisch bedrijf wat snel reageert

Dynamisch bedrijf wat snel reageert, prijsvriendelijk is en werkt met de nieuwste technieken.

Laadpaal voor thuisgebruik

5 offertes aangevraagd voor een laadpaal. ZYNC laadpalen B.V. was de enige die ter plaatse de situatie kwam bekijken. De offerte was zeer concurrerend. gevoel was vanaf het eerste moment zeer positief. Nu 2 weken later is de laadpaal ge�nstalleerd. Monteurs kwamen op afgesproken tijd. Werk is netjes afgeleverd en de apps ge�nstalleerd, en uitleg gegeven. Goed teamwork. Binnen 2 uur was alles ge�nstalleerd. Ik heb nog niet kunnen laden omdat de nieuwe auto nog niet afgeleverd is.

Een erg prettig bedrijf om zaken mee te...

Een erg prettig bedrijf om zaken mee te doen, wordt goed met je meegedacht en zijn er wensen dan worden die prima geregeld. Wij zijn zeer tevreden! Echt een aanrader!

Prima verlopen installatie van begin tot eind

Goed persoonlijk overleg vooraf. Installatie laadstation ook in goed overleg prima verricht!

Heldere communicatie

Heldere communicatie. Vlot ge�nstalleerd, uitleg over de apps. Misschien een tip om de apps vooraf te installeren om je vooraf te kunnen verdiepen. Kortom: een aanrader.

Komt de afspraak goed na

Komt de afspraak goed na. En belt van tevoren, pluim voor de monteur alles binnen en buiten netjes opgeruimd

Aanrader

Prima geregeld. Doen wat ze beloven. Snel en vriendelijk in orde ge�nstalleerd. Duidelijke uitleg. Aanrader.

Goede en duidelijke offerte

Goede en duidelijke offerte. Installatie zonder problemen en uitgevoerd door vriendelijke medewerkers die alles uitleggen. Nazorg ook goed.

vriendelijke bekwame vakinstallateurs

vriendelijke vakbekwame installateurs, snelle bediening en advies bij de verkoop, goed prijs kwaliteitverhouding

Zeer kundig personeel en aardig in de...

Zeer kundig personeel en aardig in de omgang. snel en goed werk geleverd. we zijn wel even bezig geweest om de modder op te ruimen van de schoenen.

De online aanvraag voor een laadpaal...

De online aanvraag voor een laadpaal werd snel opgepakt en verwerkt. Ik had tussendoor nog een vraag en kreeg daar snel antwoord op. Montage van de laadpaal werd correct uitgevoerd en de monteurs dachten ter plekke ook goed mee. Tevens werd de nazorg goed geregeld, ik had een probleempje mbt het inloggen op de laadpaal maar dit werd ter plekke snel en goed opgepakt.

Hele duidelijke communicatie

Hele duidelijke communicatie, komen afspraken na en monteur was vriendelijk en netjes.

Komen hun afspraken na

Komen hun afspraken na, zijn deskundig. Prettig om mee samen te werken

Heel tevreden met Zynclaadpalen.nl

Zoek je naar de beste oplossing voor laadpalen? Stop met zoeken en ontdek de voordelen van Zync laadpalen. We hebben verschillende leveranciers vergeleken op prijs, service en kwaliteit. Toen we een bestelling hadden geplaatst, was er meteen een heldere communicatie. De levering, uitvoering en installatie waren op de afgesproken dag en tijd. Tegenslagen tijdens de uitvoering werden zonder problemen door Daan opgelost. Met de aftersales service heb ik nog geen ervaring, maar verwacht ik een zelfde directe communicatie. De monteurs hebben alles netjes achtergelaten. Bijzonder vriendelijke monteurs die bereid waren om in te gaan op sleciale verzoeken. In een woord fantastisch.

Snel en zorgeloos een laadpaal aan huis

Ik had een adviesgesprek aan huis op 4 december 2023. De volgende dag kwam de offerte al binnen. Na deze geaccepteerd te hebben werd de laadpaal geplaatst op 24 januari 2024. De installatie nam circa 2 uur in beslag. Al met al heeft het heel weinig moeite gekost om een laadpaal te laten realiseren. De service was goed en installatie verliep vlekkeloos. De laadpaal kon direct gebruikt worden.

Dit bedrijf is aan te bevelen

Juist advies, prettig contact en goed geleverde service. afspraak is afspraak.

Tielsestraat 92 A

4043 JT Opheusden

Over ZYNC Duurzaam

Bij ZYNC Duurzaam draait alles om het slimmer maken en 'vergroenen' van jouw huis. Ons bedrijf, opgericht door een team van experts op het gebied van duurzaam wonen, zet zich al meer dan 5 jaar in om dit te faciliteren bij onze klanten. Of je nu wel of niet thuis bent, onze producten bieden de vrijheid en het gemak om jouw huis altijd duurzaam te houden. Maar we bieden meer dan alleen producten. Bij ZYNC Duurzaam streven we naar een uitgebreide service, van deskundig advies en vakkundige installatie tot aan voortdurende ondersteuning, die je energie geeft!