Dit bedrijf is aan te bevelen

Juist advies, prettig contact en goed geleverde service. afspraak is afspraak.

Van offerte tot oplevering alles...

Van offerte tot oplevering alles perfect geregeld. Vriendelijke en prettige samenwerking! Zeer tevreden.

Top service, snelle levering, keurig geplaatst en goede kwaliteit!

prima service

men reageert snel met een heldere offerte. plaatsing verliep goed

Prettige samenwerking

Prettige samenwerking

Super tevreden!

Super tevreden!

Ik heb bij ZYNC een laadstation besteld�

Ik heb bij ZYNC een laadstation besteld omdat prijs kwaliteit volgens mij goed is. Ben goed geholpen. Het was voor mij allemaal nieuw, maar het installeren van het laadpunt en het instellen (voor mij bedrijfsmatig) van de pas en wat erbij komt is keurig verzorgt. Er was nog een miscommunicatie die keurig en naar tevredenheid is opgelost. Dus een tevreden klant..

Goede en duidelijke communicatie. Doen wat ze beloven. Binnen ��n middag de laadpaal gemonteerd nauwkeurig weggewerkt en van goede kwaliteit.

Keurige offerte en uitvoering installatie

Keurige offerte. Goede communicatie en afspraken. Werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd en het belangrijkste: laadpaal werkt naar behoren.

Ontzettend goede service

Ontzettend goede service! Ik was al een tijdje op speurtocht naar een laadpaal. Ik werd snel gebeld toen ik de offerte aanvraag had gedaan en heb toen heel fijn contact gehad met Marjolijn die alles heeft uitgelegd. Ook de offerte was erg duidelijk en scherp in vergelijking met andere aanbieders. Ik zou het iedereen aanraden om hier een laadpaal te halen. Haal je het hier, dan weet je zeker dat het klopt, netjes wordt afgehandeld en dat je een scherpe prijs krijgt! Ook de installatie verliep erg goed. de installateur was op de afgesproken tijd aanwezig en heeft alles netjes achter gelaten. Ik zou deze partij zeker aanraden!

Zync doet wat ze beloven

Het voorgesprek met Daan was prettig en duidelijk. Onze wens was dat ze alles zouden doen van graven tot installeren. Ze brachten alles mee en vertrokken pas toen alles aangesloten was en alles dichtgestraat en opgeruimd was.

Duidelijke communicatie, prettig contact en goed werk

Goed en duidelijk voorgesprek, prettige contacten tussendoor en sympathieke monteur die kwalitatief goed werk heeft afgeleverd en gevraagd en ongevraagd duidelijke informatie gaf.

Snelle en plezierige communicatie

Snelle en plezierige communicatie, prima service en scherpe prijs

Goede en heldere afspraken gemaakt

Goede en snelle afspraken gemaakt, reageert snel op vragen per mail. Nette en snelle installatie

De monteurs waren aardig en hebben...

De monteurs waren aardig en hebben alles netjes opgeruimd. De techniek werkt goed en ze hebben alles goed uitgelegd.

Prettig goed snel

Prettige mensen, goede advisering, snelle installatie. Top!

Zync (Daan) reageert prompt en correct

Zync (Daan) reageert prompt en correct. De installatie ging vlot (��n ochtend), alles werkte, incl. app installatie en online registratie. Nu hopelijk vele jaren plezier van deze laadpaal aan huis!

Snel, goede kwaliteit en vriendelijke mensen

Zync schakelt snel en heeft een passende oplossing geboden. Het design ziet er strak en stijlvol uit. Ook waren de medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Ze denken met je mee en geven passend advies. De apparatuur werkt goed. Goede kwaliteit product! Wij zijn er blij mee en zouden Zync zeker aanbevelen!

snel eerlijk en behulpzaam

snel eerlijk en behulpzaam

Nette prijs / goede service

Nette prijs, goed advies, goede service en fijn contact.

Professionele installatie.

Ondanks vakantietijd toch een snelle, kundige en stipte uitvoering van het overeengekomen werk: de aanleg van een wallbox op de afgesproken tijd. De laadpaal functioneert naar tevredenheid

Enorm tevreden 10/10

Enorm tevreden met dit bedrijf, absolute aanrader! Betrouwbaar en een scherpe prijs na meerdere offertes te hebben opgevraagd kwamen zij als 1 van de goedkoopste eruit! En ze hebben waar gemaakt wat ze aan de voorkant verkondingen!

we hebben een laadpaal voor onze...

we hebben een laadpaal voor onze klanten besteld bij Zync. Het contact was vanaf het begin duidelijk en helder. De paal werd netjes geplaatst en deed het aanvankelijk goed. Het bleek dat ons model een probleem had met het scherm. Dat is vervelend, maar dit werd boven verwachting opgelost. er werd een nieuwe paal geplaatst waar wij tot op heden veel plezier van hebben. Wij doen liever geen zaken met grote partijen bijvoorbeeld met de laadpaal. je bent toch snel een nummer. Bij Zync hebben wij echt het gevoel gehad dat wij op de eerste plek stonden. een aanrader voor mensen/bedrijven die nog een laadpaal nodig hebben.

Zeer tevreden over de service en het...

Zeer tevreden over de service en het oplossen van problemen. Er wordt steeds snel gereageerd op vragen. Kleine problemen snel opgelost.

Goede service van Daan en uitstekende...

Goede service van Daan en uitstekende installatie van William. Erg tevreden mee

Tielsestraat 92 A

4043 JT Opheusden

Over ZYNC Duurzaam

Bij ZYNC Duurzaam draait alles om het slimmer maken en 'vergroenen' van jouw huis. Ons bedrijf, opgericht door een team van experts op het gebied van duurzaam wonen, zet zich al meer dan 5 jaar in om dit te faciliteren bij onze klanten. Of je nu wel of niet thuis bent, onze producten bieden de vrijheid en het gemak om jouw huis altijd duurzaam te houden. Maar we bieden meer dan alleen producten. Bij ZYNC Duurzaam streven we naar een uitgebreide service, van deskundig advies en vakkundige installatie tot aan voortdurende ondersteuning, die je energie geeft!