Zeer professioneel

Professionele houding, en de laadpaal was vlot ge�nstalleerd. Ook heldere instructies, en hulp bij het installeren van de app. Erg aangenaam, en raad dit dus ook zeker aan!

Kennis, snel schakelen en genoeg keuze!

Hebben veel kennis, schakelen snel en ruime keuze.

Bij de aanschaf van de laadpaal ben ik fantastisch geholpen

Bij de aanschaf van de laadpaal ben ik duidelijk en snel geholpen. zowel in het advies als in het monteren van de laadpaal. Absoluut een aanrader.

Probleem snel en efficient opgelost

Ze hebben mijn probleem snel en efficient opgelost. Mijn laadpaal was ontregeld, en die doet het nu weer goed.

Perfect uitgevoerd, fijne partij!

Perfect uitgevoerd. Denken met je mee in oplossingen. Gaan niet voor de snelle manier van installeren maar hoe het 't mooiste en beste uitgevoerd kan worden. Ontzorgt van A tot Z. Goed overleg met de monteur ter plaatse. Echte aanrader om mee samen te werken.

Duidelijke offerte, heldere afspraken en ook toen er iets niet werkte (door filter) hebben ze er adequaat en goed op gereageerd en het in orde gemaakt.

Snelle offerte en vlotte realisatie!

Snelle offerte, realisatie ook lekker vlot. Alles netjes afgewerkt en mooie producten. Top!

Alles verliep goed

Alles verliep goed : De voorlichting, de onderhandeling, de uitwerking en afspraken, het plaatsen van de laadpalen en de in werking stelling. Hier krijg je nog het ouderwetse gevoel van een gewaardeerde klant te zijn.

positieve ervaring

Goed telefonisch bereikbaar, vriendelijk en duidelijk advies, nette installatie

Enthousiast bedrijf!

Snelle communicatie, korte doorlooptijd van order tot installatie en gewoon erg netjes uitgevoerde werkzaamheden. Bij afwijkingen in specificaties wordt meegedacht en tot een oplossing gekomen. Al met al zeer tevreden met deze enthousiaste club mensen!

Vlot afgewerkt

Vlot afgewerkt

Laadpaal werkt prima

In 1e instantie een goed gesprek over wat mogelijk en verstandig was. De daadwerkelijke plaatsing flexibel opgelost.

Levering en montage is netjes en geheel...

Levering en montage is netjes en geheel volgens afspraak/wens uitgevoerd.

Enorm fijn geholpen 10/10

Enorm fijn geholpen door deze jongens! Netjes kwamen de installateurs binnen het tijdsbestek. Erg duidelijk advies gekregen op voorhand en na de installatie is alles goed uitgelegd. Ik kan Zync laadpalen zeker aanraden! 10/10

Belde netjes van te voren dat ze iets...

Belde netjes van te voren dat ze iets later waren. Paal netjes neergezet waar gevraagd en meedenkend of dit idd de beste plaats is. Na afloop kon je amper zien dat de stoep opengebroken was geweest voor de bekabeling. Alles netjes achtergelaten binnen (meterkast) en buiten. Jammer dat de paal niet getest kon worden met de aanwezige apparatuur die de monteur bij zich had dan waren het 5 sterren geweest.

Helemaal tevreden!

Prettig kennismakingsbezoek met duidelijke uitleg en ook een duidelijke offerte met aanvullende informatie. Meedenkend in de mogelijkheden m.b.t. de laadpaal en geplande datum van installatie. Helemaal goed dus!

Goed advies.

Goed advies.. snelle levering.. duidelijke handleiding en montage...En belangrijkste werkt goed in de praktijk

Prima verlopen.

De planning was gauw rond en de werkzaamheden zelf met een halve dag gereed. Prima verlopen.

Prima ervaring met ZYNC Laadpalen

Door Zync laadpalen een Wallbox Copper laten installeren. Communicatie was prima in combinatie met een aantrekkelijke offerte en een snelle en vakkundige installatie. Wij zijn blij met onze laadpaal en de ervaring met Zync.

Prima service plus oplossing!

X

Professionele club met kennis van zaken!

Zync heeft bij ons laadpalen geleverd en geplaatst. De ervaring met zowel Job als Daan zijn als zeer prettig ervaren. Het is een professionele club met kennis van zaken. De lijnen zijn kort en bij vragen zijn ze goed bereikbaar. Een aanrader!

Prettig contact, goed product!

Prettig contact, denken goed me in de juiste oplossing. Daarbij werkt de laadpaal echt naar wens. 10/10 aanrader!

Wij hebben laadpalen aanvragen gedaan...

Wij hebben laadpalen aanvraag gedaan bij jullie bedrijf. Dezelfde middag nog een bezoek gehad. En 2 weken later zijn ze naar tevredenheid ge�nstalleerd! Top ervaring dus! Succes Leesmappen

Excellente dienstverlening!

ZYNC Laadpalen heeft ons naar volle tevredenheid geadviseerd en heeft vervolgens de laadpalen keurig geplaatst. Daarnaast ontzorgen de werknemers van ZYNC Laadpalen ons maximaal in het onderhoud en beheer. Een incidentele storing wordt direct opgepakt, nog voordat wij merken dat er sprake is van een storing.

Zorgen

Zorgenloos. Wat een fijne ervaring. Vraagt informatie over een laadpaal. Krijg gelijk de juiste informatie op gestuurd. Na een telefonisch contact een passende offerte. Dan met opdracht wordt montage datum afgestemd en hier wordt ook aangehouden! Zeer tevreden. Dank jullie wel Job en Daan

Tielsestraat 92 A

4043 JT Opheusden

Over ZYNC Duurzaam

Bij ZYNC Duurzaam draait alles om het slimmer maken en 'vergroenen' van jouw huis. Ons bedrijf, opgericht door een team van experts op het gebied van duurzaam wonen, zet zich al meer dan 5 jaar in om dit te faciliteren bij onze klanten. Of je nu wel of niet thuis bent, onze producten bieden de vrijheid en het gemak om jouw huis altijd duurzaam te houden. Maar we bieden meer dan alleen producten. Bij ZYNC Duurzaam streven we naar een uitgebreide service, van deskundig advies en vakkundige installatie tot aan voortdurende ondersteuning, die je energie geeft!