De juiste oplossing voor mijn laadvraagstuk

Daan en zijn bedrijf hebben met engelengeduld geholpen om de juiste oplossing te vinden voor mijn laadvraagstuk. De uitvoering was vervolgens zorgvuldig en goed.

Goede service, zeer nette installatie, goede uitleg en perfecte afterservice.

Direct juiste contactpersoon en snelle plaatsing

Direct juiste contactpersoon. Snel offerte en vooral juiste plaatsing op het afgesproken tijdstip. Dat zijn voor ons de belangrijkste eigenschappen van een goede deal.

Fijn bedrijf, goede service

Zync is een fijne partij om mee samen te werken, ze hebben bij ons voor de tweede keer laadpalen geplaatst, bij het vorige pand waren we tevreden, nu weer. Denken mee, goede service, korte lijnen, kortom een top bedrijf.

Kundig en betrouwbaar bedrijf

Reageren snel op mails en offerte afspraak snel gemaakt. Komen proffesioneel en betrouwbaar over en de eigenaar komt bij de installatie ook zelf langs om te checken of alles naar wens gaat.

Duidelijke comunicatie

Duidelijke comunicatie. Verstand van de installatie

Top.

Duidelijke offerte, goede prijs, prima afspraken, punctueel afgeleverd en ge�nstalleerd.

Nette en meedenkende partij

Vanaf begin meegedacht over welke laadpalen in onze situatie het beste passen. Een constructieve samen werking met onze huis elektricien en een nette afwerking rondom het gebouw en de laadplekken.

Perfect!

Snelle levering en A-kwaliteit proiduct. Dik tevreden!

Ze denken mee

Ze denken mee, geven goed advies en zijn flexibel. Prijs kwaliteit prima in orde. Daarnaast erg vriendelijk! En laadbox doet het prima, erg blij mee!

Afspraken nagekomen!

Vanaf het eerste moment duidelijke uitleg gekregen en op al mijn vragen werd snel geantwoord. Ook werd er aangeboden om kosteloos de situatie te bekijken thuis en bij ons het werk. Hier hebben we ook gebruik van gemaakt! Het is voor ons een echte aanrader! Vakmensen!!

Keurig aangelegd en erg..

Keurig aangelegd en erg klantvriendelijk en netjes. Verder nette prijs voor mooie laadpaal compleet op mooie standaard merk ETREL.

DOEN!!

Goede service, regelmatig contact over uit te voeren werkzaamheden. William, de installateur, gaat altijd een stapje verder. Denkt vooruit en weet wat service is. De 1e laadinstallatie werkte niet goed, lag aan het toestel zelf; wordt goed opgelost. Zeker een aanrader om mee in zee te gaan. Werd ook aanbevolen door de AUDI Dealer Vallei Auto Groep. DOEN!

Ik raad hun aan

Goede prijs! Duidelijke brochure! Werkzaamheden keurig uitgevoerd, ze komen hun afspraken na. De installateur belde nog even voor zijn aankomst. Heel erg tevreden!

Prettige ervaring met ZYNC

ZYNC legde al mijn vragen rustig en duidelijk uit. De laadpaal is snel ge�nstalleerd, de prijs-kwaliteit is goed en alles werkt naar wens!

Erg prettig bedrijf

Erg prettig bedrijf, ze komen hun afspraken na en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ik zou Zync echt aanraden!

Duidelijk en prettig zaken doen!

Duidelijke en fijne site! Daarna goed contact gehad daarom heb ik de laadpaal aangeschaft bij hun. De installatiedatum was gepland, inmiddels is de laadpaal perfect aangesloten. Wij zijn er erg blij mee!

Snel, professioneel en kundig

Na prettig mailcontact de bestelling geplaatst. Netjes verpakt ontving ik de bestelde laadpaal.

Goede service en kwaliteit

Goede communicatie met de laadpaal leverancier Zync. De monteurs kwamen kundig en staken kwaliteit in de installatie. Het eindresultaat mag er zijn. Een mooie laadpaal aan de muur. Goed aangesloten. We gaan plezier hebben van de laadpaal.

Aanrader!

Recent met hulp een laadpaal uitgekozen en laten plaatsen door ZYNC. Dit naar alle tevredenheid, alles volgens afspraak gegaan. Erg tevreden met het eindresultaat, wij raden Zync zeker aan!

Tielsestraat 92 A

4043 JT Opheusden

Over ZYNC Duurzaam

Bij ZYNC Duurzaam draait alles om het slimmer maken en 'vergroenen' van jouw huis. Ons bedrijf, opgericht door een team van experts op het gebied van duurzaam wonen, zet zich al meer dan 5 jaar in om dit te faciliteren bij onze klanten. Of je nu wel of niet thuis bent, onze producten bieden de vrijheid en het gemak om jouw huis altijd duurzaam te houden. Maar we bieden meer dan alleen producten. Bij ZYNC Duurzaam streven we naar een uitgebreide service, van deskundig advies en vakkundige installatie tot aan voortdurende ondersteuning, die je energie geeft!