goed advies en snel geleverd.

Prima product en service.

Prima product en service.

Goede service snelle levering

Prima service!

Ik heb zelfs t dubbele gekregen van wat ik besteld heb. Prima, want ik kan dus meer bouwen nu!

Snel geleverd Mooi spul werkt perfect

Prima service.

Prima service.

Snelle service en levering

Voor de bouw van een studio wilde ik zeker weten dat ik de juiste onderdelen besteld had. Daar kwam snel reactie op en de spullen zijn ook supersnel geleverd.

Goede info vooraf, en perfecte levering (op tijd en goed verpakt).

Heldere info op website, en materiaal is uitstekend, voor beoogde doel, motorkap isolatie.

prima product

Aflevering in eerste instantie niet goed waardoor wat punten ligt beschadigd zijn! De tweede levering was wel goed op pallet en folie eromheen. De materialen plakken goed maar ik denk dat ik er nog meer nodig heb helaas want er is nog steeds heel veel echo in de ruimte.

Zoek het maar uit hoe te lijmen en te snijden.

Hoe maak je het best de akoestische platen op maat en hoe te verlijmen. Dotten, alles insmeren . Wel of geen lijmkam. In mij lijm zaten harde kluiten en kaugom achtige slierten. Hopelijk betro dit maar 1 charge. Een A-4 tje en dan is er veel opgelost voor een particulier. De isolerende platen waren goed. Fijne dag; Johan Na telefonisch contact is alles prima geregeld en ben ik erg tevreden over het resultaat en de oplossing i.v.m. de lijm. Bedankt mensen. Goed meegedacht. Johan.

Super behulpsaam en goede materialen

De mensen van fibers en foams waren heel behulpsaam in het geven van advies over het bouwen van mijn thuisstudio. Hierdoor had ik een beter idee over hoe ik te werk kon gaan, en wist ik welke materialen ik nodig had. De materialen zelf zijn ook super, en de levering is heel netjes gegaan. Heel blij mee!

Prima advies gehad in een persoonlijk contact.

Ik ben goed geadviseerd door één van de medewerkers.

zeer vakkundig advies en snelle levering

levering volgens afspraak geleverd, zeer tevreden over geleverd product.

Netjes

Netjes heldere info , vlot en keurig geleverd . ROBERT JACOBUS.

Het product lijkt te voldoen an de verwachtingen.

Minpunten: De bestelprocedure met een proforma factuur, die na betaling niet zelfstandig werd opgemerkt/opgevolgd was wat warrig. De verpakking is, gezien de kwetsbaarheid van het product, beslist onvoldoende. Twee platen hadden een kleine beschadiging. Bij een tweetal platen ging de dubbelklevende laag er bij het verwijderen van het gele papier ook mee af. Pluspunten: Het materiaal laat zich redelijk makkelijk aanbrengen, al heb je weinig correctiemogelijkheden, want eenmaal op zelfs maar een puntje aangebracht is het bijna niet meer te verwijderen. Hopelijk blijft het dan ook goed zitten. Akoestisch is het vooral in de hogere frequenties effectief, voor het midlaag moet er nog iets extra worden aangebracht. Maar het is nu al een goede verbetering. De galm is uit de ruimtes, waardoor je goed met elkaar kunt praten. Esthetisch is het te tolereren, veel mensen denken dat het verlichting is. In ieder geval wordt vervolgens de demping als plezierig ervaren en daar ging het om !

TOp

Perfecte service

Materiaal voldoet aan verwachting

Materiaal voldoet ruim aan wensen, aan verzending mag zeker nog gewerkt worden. Voor 3 uur besteld, volgende dag in huis klopt absoluut niet. Duurde bij mij 4 dagen. Vandaar de ruime voldoende, ik bestel hier zeker vaker als het nodig zou zijn.

62 Gessel

De Meern 3454 MZ

030 227 08 50

Über Fibers & Foams B.V.

Fibers & Foams is dé specialist in akoestische en geluidsisolerende materialen. Met een uitgebreid assortiment direct uit voorraad leverbaar, bieden we oplossingen voor de industrie, bouw en particulieren. Wat uw geluidsprobleem ook is, wij hebben de oplossing.

Kiyoh Bewertungen