Oke.

Goed.

Snelle levering en goed product,top!

Goed product en levering,top!

Uitstekende service, product binnen één week geleverd.

Bestelling perfect verlopen

van bestelling tot levering perfect verlopen

Snelen vlot geleverd

Goed materiaalgeleverd

Duidelijke website, goede service

Duidelijke website, goede service.

bestellen eenvoudig, dag erop geleverd

bestellen eenvoudig, dag erop geleverd

""Happy Sales""

Thanks voor de Snelle verzending en Afhandeling Graag tot een volgende keer! Happy Sales!!!

Snelle en correcte levering

Goede prijs kwaliteit verhouding

Overzichtelijk, duidelijk en gebruiksvriendelijk

Overzichtelijk, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Enig minpuntje is dat je de pinpas bij de hand moet hebben. De betaling moet eerst afgerond zijn voordat de goederen verstuurd worden.

super snelle levering en een dikke 10 voor de service

ik had mijn 2 bestellingen de volgende dag al binnen ik had 2 aparte bestellingen gedaan en moest dus ook 2 keer verzend kosten betalen even later kreeg ik een mail waarin stond dat ze 1 keer verzend kosten retour naar mijn bank zouden storten omdat ze alles in 1 pakket zouden verzenden dus dat is pas service

Snelle levertijd, goede voorraad aanduiding

Grote voorraad en fijn dat de aantallen actueel zijn op de website. Ook snel geleverd.

Zeer goede ervaring

Goede prijs-kwaliteit en correcte levering

Goede prijs-kwaliteit en correcte levering

betrouwbare leverancier

Snelle levering van lagers die we zo af en toe nodig hebben

Kwaliteitsproducten, uitstekende service en snelle levering!

Het bestellen ging soepel en snel! De juiste producten snel geleverd.

Snelle reactie en snelle levering

Populierendreef 329

2272 RH Voorburg

Over I.B. KRACHT bv

KRACHT: Kennis & Kunde, sinds 1933! Neem onze glijlager techniek. Hierin zijn we al jaren specialist en kennen we de toepassingen van onze klanten. Of het nu gaat om lagerbussen in verpakkingsmachines, graafmachines of baggerschepen. We hebben de kennis in huis. En daarnaast ook nog de grootste voorraad, waarmee we onze klanten direct van nieuwe glijlagers kunnen voorzien.