Garantie

BP2100G1 besteld, Deze was na 4 dagen stuk. Deze hebben wij mooi kunnen omruilen perfecte service.

contact

Na verschillende vragen, producten besteld zeer te vreden mee.

service

Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld van nemen.

goed verpakt.

Storing

Wij hadden een storing aan onze jacuzzi, door technische hulp kunnen wij nu weer bubbelen. Bedankt Zwemreus

kwaliteit

Prijs kwaliteit perfect.

Er staat netjes dat het langer kan duren maar ik had de onderdelen al binnen 2 werkdagen binnen.

Levering

Snelle levering van producten die moeilijk te krijgen zijn maar gelukkig hebben we nu het juiste adres.

Zeer prettig ervaren

Professioneel bedrijf, goede communicatie, vlotte en correcte leveringen.

Service

Mail contact gehad over een storing, op de technicus zijn advies handelingen uitgevoerd. Waar uit de sensor defect was, besteld en gemonteerd. We kunnen nu weer genieten van de spa. Top service l!!

service

Ik ben goed geholpen met de keuze van mijn zwembad.

Producten snel geleverd

Binnen 2 werkdagen had ik mijn producten binnen.

Ware zurückgeschickt und Geld ist weg

Bestellt falsch bekommen, wieder zurück zum Händler und keine Antwort Geld ist weg.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Juiste producten en goede prijs kwaliteit

Prima! Blij met het gekregen advies over het schoonhouden van onze jacuzzi.

Duidelijk advies gekregen over het schoonmaken en houden van onze jacuzzi. De bestelling was vervolgens snel in huis. Nogmaal dankjewel!

Goeie klantenservice!

Ik werd aan de telefoon heel vriendelijk geholpen met het maken van mijn keuze! Ook lekker snel bezorgd :)

Prima winkel

Goede producten, snelle levering en een prima prijs.

Groot assortiment, snel geleverd

Onderhoudsmiddel en onderdelen voor ons zwembad bij Zwemreus gekocht. Na bestellen was het binnen enkele dagen in huis geleverd. Wij kunnen weer zwemmen!

Groot assortiment, snel geleverd

Uitstekende Levering en Klantenservice bij Zwemreus voor Jacuzzi Onderdelen

Ik ben ontzettend tevreden met mijn ervaring bij Zwemreus. Vanaf het moment dat ik mijn bestelling plaatste, was het duidelijk dat dit bedrijf klantgericht werkt. De website is overzichtelijk en biedt een enorme selectie aan jacuzzi-onderdelen, wat het makkelijk maakte om precies te vinden wat ik nodig had. De levering verliep vlekkeloos en snel. Mijn bestelling werd binnen enkele dagen afgeleverd, precies zoals beloofd. Ik zou Zwemreus zonder twijfel aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en snelle levering van jacuzzi-onderdelen!

Mooi zwembad voor in de tuin

We zijn erg blij met onze aankoop. Super service en scherpe prijs :-)

Advies

zwemreus geeft goed advies, Heel erg bedankt

De Wieken 29 c

8801 RA Franeker