ok

ok

Beste prijs

Zeer goede prijs en bliksemsnelle levering

Snelle levering en correcte prijs

Savonds besteld volgende dag in huis. Prijs is goed.

Snelle verzending en correcte service

Bestelling is vlot verwerkt, bij het niet mogelijk zijn van een kleur vriendelijk en snel ingelicht om een andere keuze te kunnen maken

Verf besteld en geleverd zoals gepland aan de laagste prijs!!!

Professioneel

Stipte levering aan een mooie prijs

uitstekend

uitstekende service en uitstekende produkten

Ruime keuze, snelle en verzorgde verzending.

Prima kwaliteit geleverde goederen en snelle levering.

Een aanrader.

Na goede raadgeving, vlotte levering van topproduct dat volledig aan de verwachtingen voldoet.

Goede ervaring.

klantenservice

zeer slechte verpakking, alle 1 liter blikken zwaar gehavend. En daar heeft de dame van klantenservice geen oren naar.

Zeer goede kwaliteit..prachtige kleur!!

Ik heb de voordeur herschilderd van een fel blauwe kleur naar een lichte kleur ( papyrus)De grondverf in dezelfde kleur als de lak is een aanrader. De grondverf strijkt wat minder goed uit,maar ik denk dat dit komt omdat ik gekozen heb voor een sneldrogende verf . Het resultaat is zo mooi,ik krijg veel positieve reacties met de vraag welke verf ik heb gebruikt. Het lijkt dat ik een nieuwe deur heb 1

Het beloofde artikel meer dan verwacht.

Zeker in de toekomst meerdere producten te gaan bestellen Mvg.

Snelle en perfecte service

Goede verf snel geleverd

Goede prijs en snelle levering

Goede service en advies

Goede service en advies

Snel en efficiënt zonder poespas

Snel en efficiënt

Bestellen betalen en leveren prima

TOP

Keurig geregeld.

Snel en goed geleverd

Keurig verzorgde levering.

Volgende dag geleverd met oog voor detail! Artikelen die wellicht lekkage kunnen veroorzaken tijdens vervoer worden met extra zorg goed ingepakt. Oog voor detail(s) dus. Fijn bedrijf!

Wel vertraging van levering maar tijdig kenbaar gemaakt. Duidelijke en vriendelijke behandeling

Goed materiaal en snelle levering

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg