Redelijk

Geen filters bij 3M gelaat masker te krijgen

Makkelijk en snel

Snelle levering s'avonds besteld volgende dag al in huis. Enige nadeel was dat er geen roei houtje bij zat om de verf even door te roeien.

Vlotte levering

Makkelijk te bestellen, vlotte levering

Zondag besteld pas woensdag binnen

Beetje laat binnen

Netjes verpakt.

Product is netjes ingepakt en snel afgeleverd

vakwerk

veel keuze, attent en zorgvuldig, snelle levering

Super snel geleverd

Prijs kwaliteit verf super en ook super snel geleverd. Uitstekend verpakt.

sneller reageren

het duurde erg lang .levering binnen 24 uur was het echt niet ,3a4 dagen komt eerder in de buurt

Ik ben goed geholpen na mijn telefonische contact en een dag later product geleverd.

Prima gereregeld

Zeer goede ervaring. Snel geleverd Perfect verpakt!

Levert snel kwaliteitsproducten

Uitstekende webshop voor kwaliteitsverf, hulpmiddelen en gereedschappen. Veel keus, snelle levering en voor een concurrerende prijs.

Superfijne verf, snel geleverd

Hele fijne verf gekocht voor onze voordeur. 2 kleuren besteld, beide kleuren naar wens. Goede dekking na 2 keer lakken. Zowel op hout als op kunststof.

Nette en snelle levering

Een nette en snelle levering en goed verpakt.

Uitstekende klantenservice!

Naar aanleiding van een klacht m.b.t pakket waarbij 1 van de verfblikken had gelekt en dus niet geaccepteerd had, heb ik contact gezocht met klantenservice en werd er meteen actie ondernomen. Na toesturen van foto's werd er dezelfde dag nog een nieuw pakket, met extra bescherming gestuurd.

Peferct

Goede winkelervaring, snelle levering, correcte prijzen!

Kwamen hun woord na

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Goede merken Mooie prijzen Snelle levering Zeker een winkel om terug te komen

Kwaliteit en snelheid..

Wat een snelle en goede levering. Prijs is aantrekkelijk.

Snelle service en goed verpakt

Ik had 10 liter voorstrijk besteld opvallend vond ik hoe goed dit verpakt was. De bestelling ook al de volgende dag ontvangen dus konden we snel door.

Altijd goed geregeld

Altijd goed geholpen

super bedrijf

komen de afspraken na

Prima verzorgd!

Prima verzorgd!

prima verzorgd

Op tijd geleverd en goed verpakt. Prettig contact

Heel goed, snel en correct geleverd!

Goede keuze geweest

Zevenheuvelenweg 25