Super service een dikke 10

Een normale winkel levert goede producten, een goede winkel levert goede service Verwebwinkel doet beide en is dus the place to be. Voor mij een hele dikke 10. Bij een bestelling ging iets fout, contact met klanten service foto�s opgestuurd, en de volgende dag producten opnieuw ontvangen. Zonder klagen, mokken, k smoesen gewoon oplossen. Dit zie je niet vaak meer, daarom een dikke 10 voor Verfwebwinkel

Incomplete levering; geen nalevering maar creditnota..

Aanvankelijk gaf de eerste communicatie een levertijd van 21 weken aan. Contact opgenomen en te horen geregen dat 1 artikel de hele bestelling vertraagde. Afgesproken om naleverig van ene artikel toe te passen en de rest alsnog direct te versturen.Bij ontvangst miste een artikel, weer contact opgenomen via formulier, geen reactie maar wel een credit nota voor de 2 niet geleverde artikelen, tegen afspraken in inzake nalevering van ten minste 1 artikel. Nu moet ik deze alsnog ergens anders kopen tegen extra verzend kosten. Jammer!Update: 1 artikel alsnog opgestuurd; prima opgelost dus nu 5 sterren.

Goede prijs

Goede prijsGoed verpaktSnel bij huis

Goede winkel

Alles snel, netjes, goede kwaliteit van het product.

Snel en netjes verpakt geleverd zoals.

Snel en netjes verpakt geleverd zoals het hoort top

Goede prijs en snelle levering top

Goede prijs en snelle levering top

Snelle levering en goede actie

Snelle levering en goede actie

Spachtelputz

Het is goed gegaan met bestelling en heel goed verpakt daar ben ik blij mee. Alleen afspraak zoals belooft was dat voor 23:00 bestel morgen in huis is helaas niet gelukt. Ik had graag in het weekend de karweitje af kunnen maken.

Goede melding van het pakje.goed.

Goede melding van het pakje.goed ingepakt

Heel goed product en snel verzonden

Heel goed product en snel verzonden

Gewoon leveren wat ze verkopen. Niets te klagen, ook snel.

Snel geleverd, toch wel verzendkosten...

Snel geleverd. Alleen staat er op de site dat je bij meer dan 50 euro geen verzendkosten hoeft te betalen. Ik had meer dan 50 euro besteld. Maar moest toch verzendkosten betalen. Heb hier een opmerking over gemaakt. Maar heb geen reactie ontvangen.

Spullen netjes verpakt

Spullen netjes verpakt. En op tijd naar de bezorgdienst. Alleen jammer dat deze laatste de belofte niet waar maakt, waardoor je pas een dag later kunt beginnen.

Snelle levering, exact wat ik nodig had. Heel lang naar dit product gezocht binnen en rond een straal van 10 km. van mijn woonplaats.

emmer quartzcoat.

Binnen 1 dag 1 emmer quartzcoat geleverd en super goed verpakt ??

Snelle en goede levering

Volgens afspraak snel en goed afgeleverd. ??

Uitstekende muurverf

Snelle levering van de muurverf op kleur.De kleur was perfectGoede prijs kwaliteit verhouding

Prima geregeld

Prima geregeld, zorgvuldig verpakt

Het bestelproces ging soepel en de.

Het bestelproces ging soepel en de levering was zoals aangegeven de volgende dag.

Levering was iets verlaat omdat Primer.

Levering was iets verlaat omdat Primer niet op voorraad was.Goed gecommuniceerd hierover en levering kwam uiteindelijk 1 dag later.

Dat je origineel en niet nep verf is

Dat je origineel en niet nep verf is. Daar zijn zoveel tegenwoordig veel oplichter zijn.

Snelle levering, alles goed en netjes verpakt.

Snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering!

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg