De service was correct en snel

De service was correct en snel

Goeie en snelle service!

Goeie en snelle service!

Snel geleverd en goed verpakt.

Snel geleverd en goed verpakt.

Ik heb het boek "how to.

Ik heb het boek "how to decorateaangevraagd en kleurenkaarten. Dit is prima verlopen: Correct en snel geleverd wat ik wilde. Nu aan de studie in het boek en alle tips ter harte nemen voordat de de kleur van de verf kan worden gekozen

Relatief dure producten waarbij het.

Relatief dure producten waarbij het resultaat niet optimaal was.Had beter verwacht.Je kan beter je muurverfroller bij de Action kopen.

Prima webwinkel

Prima webwinkel, bestelde spullen goed verpakt en snel binnen!

Zeer behulpzame medewerkers en de.

Zeer behulpzame medewerkers en de klantenservice reageert snel. Medewerkers denken mee om je wensen te realiseren.

Duidelijke website

Duidelijke website, eenvoudig te bestellen en snel geleverd

snelle levering, uitstekend product

duidelijke site

duidelijke site, veel keuze en er lijkt ook veel op voorraad, complete levering in 1 keer, 2,4 liter blik verf , 2 kwasten en tape

Duidelijke communicatie per e-mail en.

Duidelijke communicatie per e-mail en levering was snel.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Prima website

Prima website! Ik had een Farrow&Ball kleurenwaaier besteld en die is lekker snel geleverd.

Top.??...Altijd een snelle en correcte.

Top.??...Altijd een snelle en correcte levering...

Levering van kleurstalenmap van F&B is.

Levering van kleurstalenmap van F&B is goed verlopen. Er is tijdig gebeld dat deze wat later kwam. Als gratis bonus nog extra kleine kleurstalen gehad!

Order snel en correct afgehandeld

Order snel en correct afgehandeld, goede service !

Super materiaal gekocht voor een goede.

Super materiaal gekocht voor een goede prijs. Professioneel materiaal.

Goede producten en snelle verzending.

Goede producten en snelle verzending.

alles snel geregeld.

alles snel geregeld.

Beste kwaliteit en snelle levering

Beste kwaliteit en snelle levering

Alles was gewoon goed en snel geleverd.

Alles was gewoon goed en snel geleverd top ????

Snelle levering, verfkaarten zien er goed uit.

Super snel geleverd en top service.

Super snel geleverd en top service.

Geweldige verf

Geweldige verf , goede afhandeling