Product perfect

Product perfect , maar de levering via post.nl is waardeloos .Werd niet aan huis geleverd , maar aan afhaalpunt een paar kilometer verder .Dit gebeurd regelmatig en niet alleen bij uw levering

Niks bijzonders gewoon snel en goed

Niks bijzonders gewoon snel en goed

Verf werd uitermate snel in stevige.

Verf werd uitermate snel in stevige verpakking bezorgd.

Top. Fijne site en goede levering.

Snelle bezorging

Snelle bezorging en goede kwaliteit verf

Bestelling volledig naar wens.

Bestelling volledig naar wens afgehandeld.

Prima verf

Prima verf, levering zoals vermeld op de site

Info, prijs, levering prima!

Prima website met productinfo. Prima prijs. Snel geleverd.

Goed verpakt en snel geleverd.

Goed verpakt en snel geleverd.

Duidelijk en snel

Duidelijk en snel

Heel snelle levering.

Heel snelle levering.

Goede prijs

Goede prijs. Snelle levering.

Snel geleverd en overzichtelijke.

Snel geleverd en overzichtelijke webwinkel.

Makkelijke site en vlotte levering en.

Makkelijke site en vlotte levering en stuk goedkoper dan de bouwmarkt !!

Ik ben heel tevreden

Ik ben heel tevreden. De bezorging is supersnel, product is goed verpakt, geen lekkende verblikken etc. En de prijs is ok. Een extra roerstokje zou het nog afmaken....

Ruime keuze & Slimme robuuste verpakking

Ruime keuze, snelle zending, slim en goed verpakt. Tip: de plastic trays zijn ook handig om een bus verf goed te fixeren als je aan het schilderen bent!

goed product en snelle levering

goed product en snelle levering

Gewoon doen wat ze moeten doen.

Gewoon doen wat ze moeten doen.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit en snel geleverd

Netjes op tijd geleverd en duidelijk.

Netjes op tijd geleverd en duidelijk beschreven

Kwaliteit verf uitstekend

Kwaliteit verf uitstekend, levering wat verlaat en gratis kwast vergeten. Deze nu nog niet ontvangen, echter zou binnen enkele dagen binnen moeten komen.

uitgebreid assortiment

uitgebreid assortiment, deskundig personeel, snelle levering

Snel

Snel, netjes en scherpe prijs!

professionele informatie

Het bestelde afplaktape werd heel snel bezorgd. Toen ik belde naar de Verfwebwinkel om informatie welke tape ik het beste kon gebruiken om twee kleurvlakken lakverf tegen elkaar te maken, werd ik heel vriendelijk en professioneel geholpen. Dit afplaktape is niet in een bouwmarkt te krijgen.

Snelle en correcte levering

Gisteren besteld en vandaag geleverd. En dat was bij de vorige bestelling ook het geval. Prima afgehandeld, goed verpakt, niets op aan te merken.

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg